PlayStation 5 Pro

Veel hangt toch af van het type spel dat je speelt. Een open world als God of War of Horizon speel je toch veel liever op een groot scherm lijkt me. Terwijl snelle shooters me inderdaad wel iets fijner lijken op kleinere schermen.
Voor mij niet meer. Been there, done that.
Jaren lang op tv gegamed en zelfs bij single player games ga ik onbewust naar voren zitten.
Dus voor mij persoonlijk is gamen aan mijn bureau met monitor beter.
Omdat het nog niet spectaculair is denk ik, in de toekomst zal er meer verscil zijn.
Maar het zal ook nooit spectaculair worden, ik denk dat je teveel verwacht.
Het is een mid-gen upgrade, geen totaal nieuwe console.

DF ook nog niet overtuigd. Ben benieuwd naar de nieuwe game of er grote verschillen zijn.

Console is toch een 300 euro duurder en zonder disc zelf...

Hoop eigenlijk gewoon dat deze gigantisch flopt, zodat ze geen basis hebben voor een prijszetting van de ps6 binnen enkele jaren.
I wish maar alles is gewoon duurder geworden. De base ps5 en xbox zijn op 4 jaar tijd zelfs duurder geworden ipv goekoper. Maar de pro is volgens mij ook extra duur omdat ze het puur verkopen aan hardcore gamers

I wish maar alles is gewoon duurder geworden. De base ps5 en xbox zijn op 4 jaar tijd zelfs duurder geworden ipv goekoper. Maar de pro is volgens mij ook extra duur omdat ze het puur verkopen aan hardcore gamers

Dacht dat die hardcore gamers wen PC hadden 🤣.

Ik heb in den tijd mijn ps4 vervangen naar de ps4 pro, prijsverschil was niet zo groot toen.
Heb toch nooit de indruk gehad dat deze beter was dan de gewone.
Mijn tv is ook van 2016 dan zou ik ook nog eens een nieuwe tv moeten kopen voor de pro ,zou kostelijk worden lol.

Geen enkele setup is perfect, je zal voor jezelf maar moeten bepalen of het een upgrade is in uw setup.

That said, als er iemand is die binnen nu en een paar maanden af wil van je ps5 pro, laat weten :) .

Maar de pro is volgens mij ook extra duur omdat ze het puur verkopen aan hardcore gamers
Ik ben geen hardcore gamer maar ik wil gewoon niet het gevoel hebben wetende dat het net iets beter kan op de Pro.
Dus puur op console vlak gaat dit normaal gezien "as good as it gets" zijn.

Ik heb in den tijd mijn ps4 vervangen naar de ps4 pro, prijsverschil was niet zo groot toen.
Heb toch nooit de indruk gehad dat deze beter was dan de gewone.
Mijn tv is ook van 2016 dan zou ik ook nog eens een nieuwe tv moeten kopen voor de pro ,zou kostelijk worden lol.
Omdat een ps5 en ps5 pro nutteloos zijn op uw tv wegens slechte PQ en vooral door lage resolutie. Ge hebt ook veel functies niet zoals HDR, VRR etc.

Het enige wat ge merkt is snellere laadtijden en betere fps. Van graphics improvement ziet ge amper iets van.

Idem met de 4 pro. Die was ontworpen om sommige games in 4K te spelen. Als je dan geen 4K tv hebt is het logisch dat er amper verschil zichtbaar is.

Laatst bewerkt:
Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik wel teleurgesteld ben na het kijken van DF hun filmpje. Zoveel geld voor dat verschil in een aantal games. Het enige deftige verschil is bij sommige games die gebruik maken van PSSR.
Als videophile begin ik zelfs al te twijfelen als de soep de kolen waard is.

Terug
Bovenaan