PlayStation 5 Pro

Stom, heb gisteren nog ene geprobeerd te bestellen voor mijn maat. Nergens gelukt.

Hij baalt als een stekker in elk geval.

Wel, ik ging mn online bestelling oppikken. Jongen had er 2 opzij op mn naam. Ik zei ja ik wil die 2 gratis ook. Hij zei ja maar ge had dan 4 moeten in je mandje plaatsen maar als je in de winkel er nog 2 pakt en naar mij brengt dan scan ik ze alle 4 in. Ik ben dan naar de console afdeling gegaan maar lag er maar ene. Heb dan nog met personeel gesproken en die vonden er geen in het magazijn. Ze keken of ze niets in de plaats konden geven maar spijtig genoeg niet. Was balen. Want het was blijkbaar geen computerfout( allez ergens wel denk k 🫠). Bij het 4 maal inscannen kwam er effectief 2+2 promo op

Wel, ik ging mn online bestelling oppikken. Jongen had er 2 opzij op mn naam. Ik zei ja ik wil die 2 gratis ook. Hij zei ja maar ge had dan 4 moeten in je mandje plaatsen maar als je in de winkel er nog 2 pakt en naar mij brengt dan scan ik ze alle 4 in. Ik ben dan naar de console afdeling gegaan maar lag er maar ene. Heb dan nog met personeel gesproken en die vonden er geen in het magazijn. Ze keken of ze niets in de plaats konden geven maar spijtig genoeg niet. Was balen. Want het was blijkbaar geen computerfout( allez ergens wel denk k 🫠). Bij het 4 maal inscannen kwam er effectief 2+2 promo op
Dus twee kopen en maar 1 gratis ging ook niet? :p

Heb een discdrive in de carrefour besteld online dan maar...
89,95 - 15% met code OCTOBERDEAL en 4,5 euro voorbereidingskosten = 80.28 euro..

IMG}

Kan het ook niet online bestellen om thuis te laten leveren. Enkel afhalen en zowel Carrefour Oostakker als Sint-Denijs hebben geen in stock volgens de site.

Gewoon nog even wachten om een ps5 of ps5 pro te kopen. De ps5 zal nog eens in prijs zakken en tegen dan zijn er al wat meer spellen uit. En eens de ps6 aangekondigd wordt zal de ps5 pro hopelijk ook wat zakken qua prijs.

Of de PS6 heeft een release prijs van 1200 euro en iedereen blijft gewoon zijn geld opdoen ongeacht wat ze vragen?

Als je wil thuisleveren gaat dat idd precies niet, my bad. In Hasselt zijn er nog beschikbaar (meer dan 2, kan max 2 bestellen), maar wss wat ver voor jullie. Ik moet daar toevallig zijn donderdag.

Terug
Bovenaan