Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou op zich nog wel enkele condities kunnen plaatsen daarop:Uiteindelijk moet het toch betaald worden. Eigenlijk het enige waar ik moeite mee had met voorschotten was tijdens de bouw van het huis. Mja, andere bedragen...
Heb net wel een idee bedacht tegen scalpers. De volgende keer moet Sony mss gewoon de PSN name van degene die besteld graveren in de consoles op een zichtbare plaats.
Wacht nog even met de witte te kopen, vanaf morgen t.e.m 10/10 is er een speciale promotie:
- €399 PS5 Slim Digital Edition
- €499 PS5 Slim (disc)
- €549 PS5 Slim (disc) + EA Sports FC 25
- €609 PS5 Slim (disc) + EA Sports FC 25 + extra PS5 DualSense controller
.Je zou op zich nog wel enkele condities kunnen plaatsen daarop:
Allez, zijn een paar dingen waar ik zo snel op kan komen. Als het een Youtube kanaal zoals LTT lukt om een Verified Actual Gamers programma op te zetten moet dat een miljardenbedrijf ook wel lukken.
- PSN account moet minstens x jaar bestaan
- De PSN account moet de laatste 2 maanden nog meerdere malen actief geweest zijn via een PlayStation
- De PSN account mag niet ingelogd zijn vanuit Proxy/VPN/Datacenter IP's
- Een PSN account die is ingelogd en een onnatuurlijk aantal refreshes/acties uitvoerd wordt disabled
Mocht je de slim verkopen, let me knowHeb een slim versie kunnen bestellen en een extra controller, eerlijk gezegd wel aan het twijfelen om hem te houden of niet. Ben zelf wel fan maar ik game nog maar heel zelden...

Jup, casual pleb!!Gvd, vandaag 100 euro int zak gezet met de 30th te kopen dus.
Ja, maar ik heb al heel lang een PSN account, alle Playstations gehad.
Maar als astrobot er niet was geweest had ik van Spiderman 2 al nietmeer ingelogd geweest.
Dan mag ik geen limited edition kopen, omdat ik geen frequent playstation gamer ben.
Ik zeg nu niet dat die regels set in stone zijn eh, ik heb daar rap efkes 2 minuten over nagedacht. Het belangrijkste is vooral om de verifiëren dat het een legitieme account is. Dus uw PSN account is al x aantal jaar oud en zullen een hoop games aan gekoppeld zijn of playtime, etc waar men aan zou kunnen zien dat het geen snelle account is die opgezet is voor bots.Ja, maar ik heb al heel lang een PSN account, alle Playstations gehad.
Maar als astrobot er niet was geweest had ik van Spiderman 2 al nietmeer ingelogd geweest.
Dan mag ik geen limited edition kopen, omdat ik geen frequent playstation gamer ben.
Daar ging het toch niet over, we waren bezig over waarom Sony dat per sé zo wil beperken tot een weird getal als 12.300. En dat ze dat best wast kunnen optrekken en het als nog uitverkoopt op wrs 30min en nog altijd limited is, maar je misschien wel wat meer mensen blij kan maken en zelf ook wat meer kan verdienen.Snap dat gezaag toch niet van die scalpers. Wat had je nu verwacht maar slechte 12000 exemplaren...
Natuurlijk gaan mensen dat opkopen en doorverkopen. Ik zou net hetzelfde doen ...
Het draait Sony totaal niet om geld als je miljoenen exemplaren kan verkopen. Het is net met deze oplage dat ze nieuws maken en nog meer bekendheid generen.Daar ging het toch niet over, we waren bezig over waarom Sony dat per sé zo wil beperken tot een weird getal als 12.300. En dat ze dat best wast kunnen optrekken en het als nog uitverkoopt op wrs 30min en nog altijd limited is, maar je misschien wel wat meer mensen blij kan maken en zelf ook wat meer kan verdienen.
Die was toch al lang uitverkocht, niet?Pro console ondertussen ook uitverkocht...
Ja, al een uur of 4 ofzo xDDie was toch al lang uitverkocht, niet?
Een loterij blijft het altijd, maar als je window om er eentje te kunnen krijgen 10/15 minuten is ipv 3 minuten, dan ga je toch echt een heel pak meer mensen die het eeeeecht willen het kunnen gegund hebben. Uiteraard niet iedereen, dat zal er nooit in zitten, maar laat ons eerlijk zijn 12.300 is belachelijk weinig en een rare oplage. 50k is nog altijd heel gelimiteerd als je ziet dat de PS4 117 miljoen keer verkocht is, daarom dat ik zeg, zelf al maakt je er 20K per continent van dan nog heb je iets heel gelimiteerd in handen, maar toch met iets grotere kansen op succes.Het draait Sony totaal niet om geld als je miljoenen exemplaren kan verkopen. Het is net met deze oplage dat ze nieuws maken en nog meer bekendheid generen.
Met 50 000 exemplaren zou het nog steeds een loterij zijn, al snap ik je punt.
Oei, dacht dat deze makkelijk te bestellen was... Niet dus.Ja, al een uur of 4 ofzo xD
Allé, nu ook officieel een mailtje van Sony met mijn bestelling, let's go! (zat in spam, maar ook nog maar 30 min ofzo.)
hier zat hem ook in de spam
een klein verschil ? Ik heb de mijne gewist en ik gok op een mooie dag als hij voor de deur staat
. Alleen maar hopen dat ik de deur open doe en niet mijn madam 

Oei, dacht dat deze makkelijk te bestellen was... Niet dus.