PlayStation 5 Pro

Wou ook wel de bundel, maar helaas al uitverkocht. Collega heeft voor mij de controller besteld en een andere collega ook, zonder dat ze het wisten van elkaar. Zit dus met twee controllers, maar geen Pro helaas. (ging hem enkel kopen in die bundel als 30th, gewoon vind ik hem té duur).
Kan ik dan een controller overkopen? Dan mag je mij DM'en.

Besloten om nog eens even te werken en op de laptop van het werk kon ik wel gewoon inloggen een naar Mijn Bestellingen :unsure:
Werkt hier echt voor gene fuck, reden da ik eens wil gaan kijken is omdat ik eigenlijk totaal gene mail gehad heb en ik zie ook niks van mijn rekening ( tis wel visa, dus mss gaat da er pas af in November als ze leveren?? )

Werkt hier echt voor gene fuck, reden da ik eens wil gaan kijken is omdat ik eigenlijk totaal gene mail gehad heb en ik zie ook niks van mijn rekening ( tis wel visa, dus mss gaat da er pas af in November als ze leveren?? )
Sommige betaalmethodes gaan pas van de rekening op de dag van de release. Paypal is ook zo, daar gaat het geld pas af de dag dat ze de controller opsturen. Dus zal bij Visa ook wel zijn gok ik.

Stel u voor, "IK GUN HET NIEMAND!!!"
Het is vooral dat ik absoluut de controller wou. Had ik op dat moment naar de PS5 30th gegaan had ik die nog wel kunnen krijgen denk ik. Want ik zat op de website toen ik hier sommige nog zag posten dat ze in de queue stonden.

Hier ook nog geen mail en bedrag gaat maar een paar dagen voor verzending van uw rekening. Ale zo was het toch ook gegaan bij de playstation vr.

Tzal zeker gelukt zijn :-)

Sommige betaalmethodes gaan pas van de rekening op de dag van de release. Paypal is ook zo, daar gaat het geld pas af de dag dat ze de controller opsturen. Dus zal bij Visa ook wel zijn gok ik.

Het is vooral dat ik absoluut de controller wou. Had ik op dat moment naar de PS5 30th gegaan had ik die nog wel kunnen krijgen denk ik. Want ik zat op de website toen ik hier sommige nog zag posten dat ze in de queue stonden.
OOF

Hier ook nog geen mail en bedrag gaat maar een paar dagen voor verzending van uw rekening. Ale zo was het toch ook gegaan bij de playstation vr.

Tzal zeker gelukt zijn :)
Thx, ja ik denk dat dit de eerste keer is dat ik iets koop via hun store... Daarom dat ik ook geen adres had, al zou ik toch denken dat ze gewoon dat van je account zouden kunnen nemen xD

Edit: Ej, dan hebt ge nog tot eind november om alles uit te leggen thuis en mss een paar extra klusjes te doen!

Moest er iemand spijt hebben van zijn aankoop dan wil ik gerust een ps5 30th limited edition overkopen van je.

Ter info: ik heb hier een paar forumleden ook geholpen aan een ps5 bij release zonder meerprijs dus please laat karma zijn werk doen :)

Hier ook de gewone pro kunnen bestellen.
Heel hard aan het twijfelen geweest want 800 is toch veel geld. Gelukkig wel met paypal betaald, dus gaat pas van de rekening in november. En moest ik me nog bedenken kan ik nog annuleren.

Hier ook de gewone pro kunnen bestellen.
Heel hard aan het twijfelen geweest want 800 is toch veel geld. Gelukkig wel met paypal betaald, dus gaat pas van de rekening in november. En moest ik me nog bedenken kan ik nog annuleren.

Heb met Visa (debit) betaald maar zie ook niets eraf gaan. Vermoed tegen dat ze verzenden oid. Dus moet altijd +500 op de rekening houden wss. Niet dat dat zo moeilijk is gelukkig :).

Raar, heb de ps5 pro gekocht deze morgend en wil nu de psstore is checken en nu blijkt dat mijn account gelocked is en moet hem recoveren :eek2:

Terug
Bovenaan