PlayStation 5 Pro

Ik durf beweren dat ik hem op een haar na gemist heb, de Pro LE ... Had ik het lege adresveld niet over het
hoofd gezien dan ... VERDOEMME :D

De controllers zijn leuk maar niet echt een must-have voor mij. Buiten de nostalgische looks hebben ze geen enkele meerwaarde.

Net nog is gekeken voor mijn bestelling op de PS direct website en de slim versie staat gewoon terug online te koop dus ik heb een bundel kunnen scoren zowaar!

De controllers zijn leuk maar niet echt een must-have voor mij. Buiten de nostalgische looks hebben ze geen enkele meerwaarde.
Yeah, tis maar enkel omdat ik een gigantische game verzameling heb en ik die controller wel ergens kwijt kan om naar te kijken xD

Anders had ik deze ook nooit gekocht.

Er is niks rationeels aan een limited edition. Bewonder wel je mentale weerbaarheid!
Tuurlijk niet. Voor het Pro pakket had ik het dan wel weer over want dat is écht limited.
Ja, ik heb de controller even in mijn winkelmandje gehad maar dan zei mijn verstand van hem niet bestellen 😝
Yeah, tis maar enkel omdat ik een gigantische game verzameling heb en ik die controller wel ergens kwijt kan om naar te kijken xD

Anders had ik deze ook nooit gekocht.
Wat ik volledig kan begrijpen!
Ik heb al 2 controllers en moest ik er nog 1 nodig hebben zou ik het waarschijnlijk ook wel gedaan hebben.

Tuurlijk niet. Voor het Pro pakket had ik het dan wel weer over want dat is écht limited.
Ja, ik heb de controller even in mijn winkelmandje gehad maar dan zei mijn verstand van hem niet bestellen 😝

Wat ik volledig kan begrijpen!
Ik heb al 2 controllers en moest ik er nog 1 nodig hebben zou ik het waarschijnlijk ook wel gedaan hebben.
Mijn verstand was nog niet wakker haha, nuja 80 euro... als daar men leven van af hangt nu, dan ist zo goe als dat ik het gehad heb.
Ik zet hem wel ergens mooi en ooit als ik alles verkoop op mijn oude dag heb ik er mss nog iets aan, ik zie het als een 2de bankrekening.

Iemand die trouwens weet welke verticale stand je nodig hebt voor de Pro? Is dit dezelfde als voor de gewone slim?

Duurt soms even voor het doorkomt. Die PS5 Slim LE stond ook nog te bestellen maar eens ik wou afrekenen kreeg ik toch de melding dat die uitverkocht was.
Ahja, dat heb ik niet geprobeerd, ik zag gewoon dat je hem nog kon toevoegen.

Edit: Kan hem inderdaad niet meer toevoegen nu.

Terug
Bovenaan