PlayStation 5 Pro

Iemand die trouwens weet welke verticale stand je nodig hebt voor de Pro? Is dit dezelfde als voor de gewone slim?

Staat erbij vermeld, afzonderlijk beschikbaar. staat maar 1 model op de site

Heb net disc drive en stand nog bijbesteld
Dus 950€ armer vandaag, maar ben tevreden met mijn aankoop

Ging hem normaal niet kopen, maar ja, eenmaal die pre order dag dichterbij kwam toch van gedacht verandert

Ohja. Heb dan maar een pro gekocht. Nu nog aan de vrouw melden 🙈 net nieuwe pc mogen bestellen een week geleden voor men B-Day. Eens zien hoe tof ze het nu nog gaat vinden. :-)

die was enkel via playstation zelf als ik mij niet vergis

Gelukje dat ik ene heb kunnen kopen dan. Had een 2de in de winkelwagen (andere wachtrij), maar helaas uitverkocht voor ik kon afrekenen.
Had ik sowieso iemand kunnen plezieren.

Nu is de vraag, hou ik mijn originele PS5 OG of gebruik ik de slim. Heb dit jaar toch a 2 games gespeeld (astro bot en Spiderman 2).

Wou ook wel de bundel, maar helaas al uitverkocht. Collega heeft voor mij de controller besteld en een andere collega ook, zonder dat ze het wisten van elkaar. Zit dus met twee controllers, maar geen Pro helaas. (ging hem enkel kopen in die bundel als 30th, gewoon vind ik hem té duur).

Inderdaad... en biedingen gaan al een stuk boven de €1099 (EDIT: niet die die jij linkt want daar kan je niet eens bieden, alsof iemand €3000 gaat geven...) . Was misschien wel een beetje voorspelbaar. Van de andere kant, als je zo absoluut ene wou hebben, dan had je toch wat volk opgetrommeld om zeker om 10u ene te hebben? Snap dat toch niet zo goed...

Ik kan de pro in een winkelmand plaatsen precies. Het is wel 1 per klant dus kan zijn als je wil afrekenen dat het controlleert of je er al ene hebt besteld

Ik had 'm in mijn winkelmand en adres goed ingevuld. Wilde dan ook maar snel afrekenen met PayPal. Maar daar hangt bij mij een NL rekening achter. TIL: dat vind Sony niet acceptabel, en kunt ge sws nooit iets mee kopen, ook niet PLUS oid :wallbash:

Nog iemand dit aan de hand: Als ik naar "Mijn Bestellingen" wil gaan wordt ik steeds terug naar de login pagina gestuurd.

Terug
Bovenaan