Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst een controller besteld met betaling via PayPal. Daar heb ik een mail van gekregen dat deze besteld is. Maar omdat er geen geld op mijn PayPay stond heb ik er nog een besteld met betaling via Bancontact en die betaling is gelukt, maar daar heb ik geen mail van binnen gekregen. Maar ik heb die wel 2 maal bij mijn bestellingen staan. Ik heb nog geprobeerd bij mijn 2de bestelling een console bij te nemen maar niet gelukt spijtig genoeg.

Ik heb eentje kunnen scorenKrijg continu een foutmelding bij het afrekenen van mijn winkelmandje van de dualsense controller in de ps1 kleuren. Vermoedelijk ook al te laat zeker?![]()
. Wel stom dat je er maar 1 kon kopen. Terwijl het wel lukt om meerdere keren 1 te kopen blijkbaar...Pro en edge controller besteld. De 30th editie (zag ik trouwens enkel als digitale editie) die was al uitverkocht...
bij het inloggen kan ik er ook al niet meer op ingelogdDe gewone digital pro is nog steeds beschikbaar blijkbaar
Mocht er toch iemand een 30th anniversary LE console hebben kunnen scoren en die moet hem niet hebben, DM me![]()
.Ja, ik heb nu ook gewoon chill en yolo eentje gekocht op het gemak, ik dacht wat kan ik hier mee mis doen xDDe gewone 30th Anniversary controller is nog eenvoudig te bestellen. Pas gedaan.