PlayStation 5 Pro

Zouden die pre-orders direct om middernacht live gaan? Ik kan me precies herinneren dat dat met de PS5 rond 16u onze tijd was (10 EST), maar ben niet zeker…

welke zot zou dat nu een goed idee vinden om dat midden in de nacht te doen,das iets voor werkloze die tijd genoeg hebben en de volgende dag niet vroeg moeten opstaan :unsure:

Vroeger werd er voor de launch van een nieuwe console wel al eens een nachtopening gedaan in The Games in Ninove of bij Game Mania maar ik betwijfel of ze dat voor een Pro gaan doen aangezien het eerder een mid-cycle refresh is en geen nieuwe console generatie.

Ben benieuwd naar de prijs van de pro - 30th anniversary edition. Met al die extra's die in dat pakket zitten, zal dat niet mals worden. eur 1050 wss?

Vroeger werd er voor de launch van een nieuwe console wel al eens een nachtopening gedaan in The Games in Ninove of bij Game Mania maar ik betwijfel of ze dat voor een Pro gaan doen aangezien het eerder een mid-cycle refresh is en geen nieuwe console generatie.
heb uit goede bron vernomen dat er geen nachtopening zal zijn bij gamemania

Wat is de conclusie? Geen tijd om te bekijken.
Conclusie van DF is dat ze echt onder de indruk zijn. En op sommige momenten zeer aangenaam verrast. Bijvoorbeeld met Formule 1 heb je nu in 60 frames mode zeer indrukwekkende Ray Tracing. Een nat wegdek ziet er nu fotorealistisch uit. Je hebt zelfs Ray tracing reflecties in reflecties. Eigenlijk vergelijkbaar met een high end pc zeggen ze zelfs. Er is ook een 4K120 mode, maar zonder RT dan wel.
Met Gran Turismo: Polyphony gaat hierbij zelfs tot 8K/60 en DF is echt onder de indruk. Nu die mannen van Polyphony zijn wel freaks, maar het is wel impressive. Ray Tracing en stuff komt goed tot zijn recht tijdens reflecties op auto's,...
Met games zoals Hogwarts is dieptezicht nu veel beter. Resolutie is het dubbel. Ray Tracing ziet er goed uit,...
Forbidden West ziet er nog beter uit op de pro. In 60 frames ziet het er superscherp uit.
Spellen als Ratchet, spiderman,... zien er uiteraard nog beter uit nu.
Voor de rest, moet ik zelf ook nog zien. Heb het nog niet volledig gezien, maar van Final Fantasy Rebirth wisten we al het verschil heel groot is.
Als ik het volledig gezien heb en moest er nog iets belangrijks gezegd worden, zal ik het hier wel posten. Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit. Pssr is veel beter dan eender wat AMD tot nu toe al heeft laten zien qua AI upscaling en dit is alleen veel belovend voor ps6(en de volgende xbox ook).
Edit: hier staat ook een verslag van DF:

Conclusie van DF is dat ze echt onder de indruk zijn. En op sommige momenten zeer aangenaam verrast. Bijvoorbeeld met Formule 1 heb je nu in 60 frames mode zeer indrukwekkende Ray Tracing. Een nat wegdek ziet er nu fotorealistisch uit. Je hebt zelfs Ray tracing reflecties in reflecties. Eigenlijk vergelijkbaar met een high end pc zeggen ze zelfs. Er is ook een 4K120 mode, maar zonder RT dan wel.
Met Gran Turismo: Polyphony gaat hierbij zelfs tot 8K/60 en DF is echt onder de indruk. Nu die mannen van Polyphony zijn wel freaks, maar het is wel impressive. Ray Tracing en stuff komt goed tot zijn recht tijdens reflecties op auto's,...
Met games zoals Hogwarts is dieptezicht nu veel beter. Resolutie is het dubbel. Ray Tracing ziet er goed uit,...
Forbidden West ziet er nog beter uit op de pro. In 60 frames ziet het er superscherp uit.
Voor de rest, moet ik zelf ook nog zien. Heb het nog niet volledig gezien, maar van Final Fantasy Rebirth wisten we al het verschil heel groot is.
Als ik het volledig gezien heb en moest er nog iets belangrijks gezegd worden, zal ik het hier wel posten. Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit. Pssr is veel beter dan eender wat AMD tot nu toe al heeft laten zien qua AI upscaling en dit is alleen veel belovend voor ps6(en de volgende xbox ook).
Amazing! We kunnen nu al de remasters in nog hogere resolutie spelen met nog meer framerates! mind blown, my penis can only get so erect!

Wat een klote generatie om gamer te zijn...

Ik speel regelmatig op mijn pc-scherm, dan moet ik dat ook upgraden :unsure:

Ik speel regelmatig op mijn pc-scherm, dan moet ik dat ook upgraden :unsure:
Wat is de resolutie van uw scherm?
Ik heb het filmpje uitgekeken.
Het komt er eigenlijk vooral op neer dat je in 60 frames alle details behoudt en zelfs (extra)Ray tracing aan toegevoegd wordt. Als je iemand bent die altijd de 30 fr mode speelt, is het de upgrade niet waard. Ben je zoals mij, kies je altijd 60 frames mode, dan ga je heel blij zijn met de pro. Details zijn zoveel beter dan performance modes op huidige PS5. Uiteraard blijft het duur.

Als je iemand bent die altijd de 30 fr mode speelt, is het de upgrade niet waard. Ben je zoals mij, kies je altijd 60 frames mode, dan ga je heel blij zijn met de pro.
Hoezo is dat het niet waard dan, alsof die dat in 30fps spelen voor grafisch een mooier spel te zien niet liever 60 zouden hebben :p

Beide situaties zijn het even veel (of weinig, afhankelijk wat je als persoon wil ) waard.

Terug
Bovenaan