Conclusie van DF is dat ze echt onder de indruk zijn. En op sommige momenten zeer aangenaam verrast. Bijvoorbeeld met Formule 1 heb je nu in 60 frames mode zeer indrukwekkende Ray Tracing. Een nat wegdek ziet er nu fotorealistisch uit. Je hebt zelfs Ray tracing reflecties in reflecties. Eigenlijk vergelijkbaar met een high end pc zeggen ze zelfs. Er is ook een 4K120 mode, maar zonder RT dan wel.
Met Gran Turismo: Polyphony gaat hierbij zelfs tot 8K/60 en DF is echt onder de indruk. Nu die mannen van Polyphony zijn wel freaks, maar het is wel impressive. Ray Tracing en stuff komt goed tot zijn recht tijdens reflecties op auto's,...
Met games zoals Hogwarts is dieptezicht nu veel beter. Resolutie is het dubbel. Ray Tracing ziet er goed uit,...
Forbidden West ziet er nog beter uit op de pro. In 60 frames ziet het er superscherp uit.
Spellen als Ratchet, spiderman,... zien er uiteraard nog beter uit nu.
Voor de rest, moet ik zelf ook nog zien. Heb het nog niet volledig gezien, maar van Final Fantasy Rebirth wisten we al het verschil heel groot is.
Als ik het volledig gezien heb en moest er nog iets belangrijks gezegd worden, zal ik het hier wel posten. Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit. Pssr is veel beter dan eender wat AMD tot nu toe al heeft laten zien qua AI upscaling en dit is alleen veel belovend voor ps6(en de volgende xbox ook).
Edit: hier staat ook een verslag van DF:
Do these fidelity and frame-rate upgrades justify a $699/£699 price?
www.eurogamer.net