PlayStation 5 Pro

Je kan ook nog disc drive apart bijkopen staat in het artikel op de PS Blog. Staat wel geen prijs bij maar vermoed dat dit de bestaande disc drive is.
er staat letterlijk: "with the option to purchase the currently available Disc Drive for PS5 separately

Dus ja :p

Ne PS5 Pro met disc drive kost u dus 920 euro
😂

Je kan ook nog disc drive apart bijkopen staat in het artikel op de PS Blog. Staat wel geen prijs bij maar vermoed dat dit de bestaande disc drive is.
ik wist zelf ni dat dat ook al zo duur was. Pakt nu 120 eur, wil ik mij ps5 vervangen kost da grapke mij 920 euro??? jawatte

Ook geen vermelding van wat de verbeteringen zijn voor de PSVR2 op de PS5 Pro. Sinds ze die headset PC compatible gemaakt hebben vergeten ze precies dat die nog bestaat 🤡.

Geeft zowat dezelfde vibe als de PS3 indertijd. Toen was Sony ook top dog in de console markt en dachten ze zich ook alles te kunnen permitteren. Nu, nadien hebben we wel de PS4 gekregen… dus alle hoop maar richten op de PS6 zeker :unsure:

Tis langs ne kant wel dubbel vind ik, want zelf upgraden zou ik nooit doen, zelf niet als het maar €600 was. Puur omdat het mij allemaal niet zo neig boeit. Langs de andere kant als ik geen PS5 zou hebben, zou ik wel die optie kiezen, zelf al was het €800. Want in the end, ne nieuwe PC kost nog altijd 2.5 keer meer dan ne PS5 Pro... Maar dit alles gaat enkel op als wat ze zeggen waar is en dat games nu effectief of 60 fps runnen in fedellity mode etc etc...

Hahahahahahahahahahahhahahahahhah!

Maar serieus... WTF is die redenering voor 700 dollar -> 800 euro.... Denken ze dat de euro voortaan jaarlijks 10% zakt ofzo? Of is het omdat de ps4 pro "beperkt verkocht" indertijd dat ze denken van "niche doelpubliek, dus extra doorrekenen.."

Hahahahahahahahahahahhahahahahhah!

Maar serieus... WTF is die redenering voor 700 dollar -> 800 euro.... Denken ze dat de euro voortaan jaarlijks 10% zakt ofzo? Of is het omdat de ps4 pro "beperkt verkocht" indertijd dat ze denken van "niche doelpubliek, dus extra doorrekenen.."
700 dollar is before taxes. 800eu is after taxes

Terug
Bovenaan