Photoshop / illustrator workhorse + games

Met de i7 of i9?

Veel plezier ermee. Je zal zeker geen spijt van hebben.

Heb de i7 gepakt, i9 was overkill.

Hij draait al si :)
Amai, dat systeem draait echt muis stil.

Staat hier normaal in een gesloten kast, maar de deur kan niet meer toe met die XL case haha.

Binnenkort eens op mijn bureau zetten, aangezien je er toch echt niets van hoort.
 
Heb de i7 gepakt, i9 was overkill.

Hij draait al si :)
Amai, dat systeem draait echt muis stil.

Staat hier normaal in een gesloten kast, maar de deur kan niet meer toe met die XL case haha.

Binnenkort eens op mijn bureau zetten, aangezien je er toch echt niets van hoort.
Ah nice. Die i7 zal idd wel zeker voldoende zijn voor jouw toepassingen.

Die Fractal cases zijn echt heel goed. Met die stille fans en dempingspanelen hoor je die idd amper. Altijd leuk om in Fractals te bouwen.

Mijn PC's staan altijd op mijn bureau. Een eye-candy op je bureau hebben staan is altijd leuk. Zeker met full custom loop 😄
 
Ah nice. Die i7 zal idd wel zeker voldoende zijn voor jouw toepassingen.

Die Fractal cases zijn echt heel goed. Met die stille fans en dempingspanelen hoor je die idd amper. Altijd leuk om in Fractals te bouwen.

Mijn PC's staan altijd op mijn bureau. Een eye-candy op je bureau hebben staan is altijd leuk. Zeker met full custom loop 😄

Hij zal ook op mijn bureau moeten komen.
PC staat heir normaal in en afgesloten kast waar ik onderaan en bovenaan fans heb ingestoken voor intake en outake, maar de deur kan nie toe :D
 
@Ascari

Is er soms een case met maximaal diepte 50cm die ook 3 topfans kan behuizen voor die 360 aio cooler?
Kan niet direct 1 vinden en zou het liefst toch mijn case in de kast houden ipv uit de kast te zetten met de kleine hier :p


Behalve dan die Fractal design north XL, maar volgens reviews is dat 1 van de luidste cases die er zijn :p
 
@Ascari

Is er soms een case met maximaal diepte 50cm die ook 3 topfans kan behuizen voor die 360 aio cooler?
Kan niet direct 1 vinden en zou het liefst toch mijn case in de kast houden ipv uit de kast te zetten met de kleine hier :p


Behalve dan die Fractal design north XL, maar volgens reviews is dat 1 van de luidste cases die er zijn :p
Is er een maximale breedte en hoogte waar je ook rekening mee moet houden?

Want op't eerste zicht zijn er inderdaad weinig cases die onder de 50cm diepte zitten.
 
Is er een maximale breedte en hoogte waar je ook rekening mee moet houden?

Want op't eerste zicht zijn er inderdaad weinig cases die onder de 50cm diepte zitten.
breedte is 60cm en hoogte is zeker 65cm.

Heb hem voorlopig nu onder de bureau gezet met alle kabels netjes weggewerkt. Hoop enkel dat de katten er niet bovenop gaan liggen haha.
PC staat er 5 minuten en er zit al een kat aan te ruiken.

Moest ik iets vinden zet ik hem teurg in mijn kast, is een volledig afgesloten kast waar ik 2 intake en 2 outake fans heb in voorzien voor wat circulatie.
 
breedte is 60cm en hoogte is zeker 65cm.

Heb hem voorlopig nu onder de bureau gezet met alle kabels netjes weggewerkt. Hoop enkel dat de katten er niet bovenop gaan liggen haha.
PC staat er 5 minuten en er zit al een kat aan te ruiken.

Moest ik iets vinden zet ik hem teurg in mijn kast, is een volledig afgesloten kast waar ik 2 intake en 2 outake fans heb in voorzien voor wat circulatie.
NZXT heeft een hele resem nieuwe cases nog niet zo heel lang uitgebracht. De H-reeks.




Natuurlijk gaan die wel niet zo stil zijn als die Fractal, mits aangepast fan profiel kan dat wel in de buurt komen.
 
NZXT heeft een hele resem nieuwe cases nog niet zo heel lang uitgebracht. De H-reeks.




Natuurlijk gaan die wel niet zo stil zijn als die Fractal, mits aangepast fan profiel kan dat wel in de buurt komen.

Thanks ik bekijk het eens.
Aangezien die echt volledig afgesloten staat, mag die net iets meer lawaai maken.

Ga even afwachten en zien wat het zegt met de kleine en de katten :p
 
@Ascari

Zal nog mogen upgraden naar 128GB RAM denk ik :p Zeker als ik 2 van deze photoshop bestanden tegelijk wil openen.
Loopt op tot 99%

Afbeelding van WhatsApp op 2024-03-26 om 21.27.36_dd6e2001.jpg



edit: 2 extra latten besteld si, 128GB Ram vanaf morgen dan en nog eens zo'n bestand bewerken en zien als het beter gaat :p

De Gigapixel AI om die foto's up te scalen zat ook al over de 30GB ram gebruik, dusja zal zeker niet overbodig zijn.


edit2: Maar waarom draait mijn 6000Mhz ram maar op 4000Mhz volgens windows?
 
Laatst bewerkt:
@Ascari

Zal nog mogen upgraden naar 128GB RAM denk ik :p Zeker als ik 2 van deze photoshop bestanden tegelijk wil openen.
Loopt op tot 99%

Bekijk bijlage 28284


edit: 2 extra latten besteld si, 128GB Ram vanaf morgen dan en nog eens zo'n bestand bewerken en zien als het beter gaat :p

De Gigapixel AI om die foto's up te scalen zat ook al over de 30GB ram gebruik, dusja zal zeker niet overbodig zijn.


edit2: Maar waarom draait mijn 6000Mhz ram maar op 4000Mhz volgens windows?
Amai. Dacht dat je ging toekomen met 64GB. Is maar ne nipte. 128GB zal in jouw geval zeker geen overbodige luxe zijn.

Hou er wel rekening dat met 4 latten het soms moeilijker is om je RAM snelheid te halen van wat er op de doos staat. Kan zijn dat je mss maar 5600MHz kan halen, wat op zich niet veel verschil geeft in prestaties tov 6000MHz.

Heb je XMP aangezet in de BIOS?
 
Terug
Bovenaan