Dat zou dan de eerste keer zijn… dus volgens mij “neen”“Dus de enige relevante vraag is, spelen ze braaf volgens de afgesproken regels…”
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou dan de eerste keer zijn… dus volgens mij “neen”“Dus de enige relevante vraag is, spelen ze braaf volgens de afgesproken regels…”
Daar ben ik me ook van bewust. Maar er is een gigantisch verschil tussen luisteren naar triggerwoorden of naar alles.Als IT'er weet ik dat ze meeluisteren. Dat kan gewoonweg niet anders om "hey google" en "hey Siri" functionaliteit te hebben.
Dus de enige relevante vraag is, spelen ze braaf volgens de afgesproken regels en luisteren ze enkel naar die triggerwoorden.
Of is de lijst aan triggerwoorden nog wel een pak langer.
Per definitie moet die dan altijd 'luisteren' he. Niet dat ik denk dat die alles doorspeelt naar SkynetDaar ben ik me ook van bewust. Maar er is een gigantisch verschil tussen luisteren naar triggerwoorden of naar alles.
Ja maar we spreken over luisteren in een analyse context en niet in een trigger context om een commando uit te voeren.Per definitie moet die dan altijd 'luisteren' he. Niet dat ik denk dat die alles doorspeelt naar Skynet
Dat is helemaal niet de enige relevante vraag. Dat is de vraag die je moet stellen, als je wilt dat het antwoord is dat ze je opnemen.Als IT'er weet ik dat ze meeluisteren. Dat kan gewoonweg niet anders om "hey google" en "hey Siri" functionaliteit te hebben.
Dus de enige relevante vraag is, spelen ze braaf volgens de afgesproken regels en luisteren ze enkel naar die triggerwoorden.
Of is de lijst aan triggerwoorden nog wel een pak langer.
Of beter nog, geen FB / insta / ... e.d. gebruiken. Ongelofelijk bevrijdend.Ik ben vooral verbaasd dat zovelen hier blijkbaar door het leven gaan zonder adblockers..