PC Gratis games op Steam, Epic, GOG, Xbox, etc

Ubiconnect (Ubisoft) geeft ook elke dag een game gratis weg. Gisteren was dit Trials Rising.
EDIT: actie loopt nog tot vandaag.
 
Laatst bewerkt:
Hello.
Nice, de eerste veel gespeeld, alhoewel ik op een bepaald stuk altijd vast kwam te zitten. Hopelijk is deze ook wat leuk.
 
Ben benieuwd wat ze nog gaan geven de komende 2 weken, voorlopig effe geen games meer kopen dus :p
 
Op 9gag had iemand begin deze week deze lijst gepost als de gratis games via Epic, maar blijkt dus niet te kloppen

hxsbkg1nbda.jpg
 
Elke dag kan je raden aan de hand van het logo op de mystery game over welke game het zou kunnen gaan.

Bij Oddworld was het een zaagblad.
Bij the long dark een bijl.
Wat het nu kan zijn weet ik niet, maar ben dan ook niet zo goed in een game te raden aan 1 icon :p
 
Elke dag kan je raden aan de hand van het logo op de mystery game over welke game het zou kunnen gaan.

Bij Oddworld was het een zaagblad.
Bij the long dark een bijl.
Wat het nu kan zijn weet ik niet, maar ben dan ook niet zo goed in een game te raden aan 1 icon :p
Aaah... had eigenlijk niet door dat dit elke dag anders was. En welke icon is het dan vandaag? Want er staan een hoop afbeeldingen op die verpakking.

Hgf8foe.png
 
Dat vierkant met dat kruis op. De rest zijn icoontjes die terugkomen in de gewone kerst deals banner.
 
Terug
Bovenaan