PC Gratis games op Steam, Epic, GOG, Xbox, etc

Weinig games die mij echt boeien. Cities skylines heb ik staan, idem voor Metro 2033 Redux (stond paar maand geleden ook eens aan een paar euro). Tropcio 5 mss nog wel. En Jurassic World omdat mijn zoontje gek is van Dino's.
 
Is toch een mooie lijst. Ik heb er wel een paar van, maar toch ook een paar die ik wel eens wil proberen.
 
Defense Grid is crack. Wees gewaarschuwd, nog steeds 1 van de beste Tower defense titels ooit en draait zelfs op de meeste oude laptops.
 
Niet echt een nieuwe game, maar wel een steengoede mod voor een steengoede game: Return to Castle Wolfenstein.
RealRTCW, een mod die wapens toevoegt, nieuwe betere texturen, nieuwe geluiden enz.
 
Beetje een noob vraagje, maar heb nu Alien Isolation ook gratis in mijn bibliotheek staan in Epic, kan ik die dan later downloaden? Of moet ik die effectief ook vandaag gedownload hebben om helemaal binnen te halen?
 
Beetje een noob vraagje, maar heb nu Alien Isolation ook gratis in mijn bibliotheek staan in Epic, kan ik die dan later downloaden? Of moet ik die effectief ook vandaag gedownload hebben om helemaal binnen te halen?
Nee, eenmaal gekoppeld aan je Epic account kan je downloaden en spelen wanneer je wilt. Het hoeft dus perse niet direct.
 
Niet echt een nieuwe game, maar wel een steengoede mod voor een steengoede game: Return to Castle Wolfenstein.
RealRTCW, een mod die wapens toevoegt, nieuwe betere texturen, nieuwe geluiden enz.
Nostalgie ! Nog altijd een van de beste MP ervaring samen met ET.
Is er ook multiplayer in die mod ?
 
Nostalgie ! Nog altijd een van de beste MP ervaring samen met ET.
Is er ook multiplayer in die mod ?
Neen, MP is er spijtig genoeg niet bij, misschien in de toekomst.
Voor MP, misschien ETLeagcy eens proberen?
 
Laatst bewerkt:
Neen, MP is er spijtig genoeg niet bij, misschien in de toekomst.
Voor MP, misschien ETLeagcy eens proberen?
Ah die kende ik niet, ga ik eens proberen, thanks !

Gestopt met ET toen bijna elke server van die xpsave had en continue custom maps draaiden.
 
Darkest Dungeon

 
Niet echt een nieuwe game, maar wel een steengoede mod voor een steengoede game: Return to Castle Wolfenstein.
RealRTCW, een mod die wapens toevoegt, nieuwe betere texturen, nieuwe geluiden enz.
Co-Op is released, tot max 8 spelers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jed
Terug
Bovenaan