PC Gratis games op Steam, Epic, GOG, Xbox, etc

Vandaag:

 
Tropico 5 ondertussen eens geprobeerd, ik herinner me die eerste als een plezant spel, maar deze kan mij niet meer boeien. Povere graphics, weinig diepgang en als citybuilder niet uitdagend genoeg.

Alien Isolation daarentegen vind ik wel goed. Tonnen sfeer, vooral de muziek en het geluid zijn indrukwekkend. Het sluipen en ontwijken van de Alien is zenwuslopend, alleen zijn de mechanics daarvoor wel niet echt ideaal. Maar al bij al wel een leuk spel.
 
tenor.gif
 
Een schoontje deze week op Epic. Was tijdens de release niet zonder kritiek, maar heeft ondertussen blijkbaar toch heel wat updates gekregen. Ga hem nu eindelijk toch eens proberen.

 
Humble freebie, loopt 3 dagen

Ik blijf in een infinite loop zitten: telkens dat ik probeer te redeemen vraagt hij me om in te loggen. Hij vergeet elke keer dat ik ben ingelogd voor de 1 of andere reden en vraagt dan bij de volgende keer dat ik probeer opnieuw om in te loggen. Oh well, niet dat ik van dit spel zo warm liep.
 
Dju zeg ik heb er toch al een paar schone gemist, moet dat meer in het oog houden :D
Battlefront 2 is wel nice om eens te spelen nu! Van 't weekend is installeren :)
 
Pff, nog steeds geen mail met key voor Little Nightmares.
EDIT: key zichtbaar kunnen maken via mijn account. Gebrekkige communicatie van BN imo.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan