in welke buurt is dit? want in schaarbeek en dergelijke, is de kans groot dat mijn auto verdwenen is denk ik na een weekje?
en hoeveel minuten rijden naar de luchthaven?
Voordeel is wel dat je maar 1 keer 15€ voor taxi moet betalen dan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in welke buurt is dit? want in schaarbeek en dergelijke, is de kans groot dat mijn auto verdwenen is denk ik na een weekje?
en hoeveel minuten rijden naar de luchthaven?
Ik dacht net dat veel hotels in de buurt van de luchthaven zo'n service specifiek aanboden? En het lijkt me dat TS naar zoiets op zoek is.Dat is gewoon asociaal gedrag, hotels berekenen hun parkings op het aantal kamers die ze hebben he.
20 kamers bvb zal geen parking aanleggen voor 100 auto's.
In jouw geval zouden logés die na jou aankomen voor hun verblijf, niet eens bij het hotel kunnen parkeren.
Neen, er zijn hotels die het specifiek aanbieden...Dat is gewoon asociaal gedrag, hotels berekenen hun parkings op het aantal kamers die ze hebben he.
Klopt, meestal zijn de autodeelservices het goedkoopste. Ofwel een taxi...Als bagage meevalt neem je een poppy, parking toeslag is 15 euro en vanaf antwerpen betaal ik voor de rit veelal 15-20 euro. Genoeg park en rides in antwerpen aan 1 eur per dag
Dat is gewoon asociaal gedrag, hotels berekenen hun parkings op het aantal kamers die ze hebben he.
20 kamers bvb zal geen parking aanleggen voor 100 auto's.
In jouw geval zouden logés die na jou aankomen voor hun verblijf, niet eens bij het hotel kunnen parkeren.

P3 reservation zone.Waar parkeren jullie meestal de auto in Zaventem? Mijn vrouw wilt altijd om wandelafstand, maar die met een shuttle zijn vaak goedkoper en waarschijnlijk moet je zelfs minder ver wandelen omdat ze je daar dichter bij de ingang afzetten?
Waar parkeren jullie meestal de auto in Zaventem? Mijn vrouw wilt altijd om wandelafstand, maar die met een shuttle zijn vaak goedkoper en waarschijnlijk moet je zelfs minder ver wandelen omdat ze je daar dichter bij de ingang afzetten?
Vorige keer ook de P Reservation Zone, overdekt, gereserveerd en vlakbij de terminal.P3 reservation zone.
Die parking met shuttle is niet overdekt en het lijkt me dat daar minder controle is dan in de overdekte dichtbij de luchthaven.
Met die P3 sta je letterlijk op 2 minuten stappen in de vertrekhal. Lift naar boven en de straat oversteken.
Ik zet mij ook in die van Interparking dichtbij de vertrekhal. Mijn schoonouders stonden zo eens ergens in Machelen op een openlucht parking en daar heb ik toch minder vertrouwen in (amper omheind, weinig controle).Waar parkeren jullie meestal de auto in Zaventem? Mijn vrouw wilt altijd om wandelafstand, maar die met een shuttle zijn vaak goedkoper en waarschijnlijk moet je zelfs minder ver wandelen omdat ze je daar dichter bij de ingang afzetten?
Waar parkeren jullie meestal de auto in Zaventem? Mijn vrouw wilt altijd om wandelafstand, maar die met een shuttle zijn vaak goedkoper en waarschijnlijk moet je zelfs minder ver wandelen omdat ze je daar dichter bij de ingang afzetten?
P3 reservation zone.
Die parking met shuttle is niet overdekt en het lijkt me dat daar minder controle is dan in de overdekte dichtbij de luchthaven.
Met die P3 sta je letterlijk op 2 minuten stappen in de vertrekhal. Lift naar boven en de straat oversteken.