paar keer al een park-fly gebruik in een van de hotels rond de luchthaven. Op papier zit dat mooi in elkaar, overnachting en dan parking voor x aantal dagen op domein hotel. Naar luchthaven ga je dan met een shuttle die je ook weer terug afzet. Probleem, die shuttle rijdt niet altijd dus als je heel vroeg vertrekt mag je zelf een taxi bekostigen.
Op zich niet het einde van de wereld maar nu al paar keer dat het een heel gedoe is met die taxi's om gewoon "aan tarief" te rijden. Te dicht, te ver, te hoog, te laag...ik weet het niet, maar al paar keer gehad dat die bij terugkomst zitten te mekkeren dat ik een shuttle moet hebben. Als ik zeg dat dit niet rijd dan zuchten en blazen "25 euro". Geen meter aan en forfaitair te betalen. Kortom, het gevoel dat je weer staande geringeld wordt maar op zo een moment heb ik geen zin in gezever en betaal ik gewoon 25 euro.
Toppunt is dan wel ook dat de laatste keer die gast doodleuk verklaarde bij aankomst dat ik met geen kaart kon betalen. Euhm, ik heb geen cash, 'tis kaart of payconiq en ten andere..."uw betaalbakje ligt op uw dashboard dus dat zal wel lukken zeker". Weer zuchten en blazen. Voor het gemak ehb ik ze liever in de parking aan de luchthaven en er gewoon te voet om...minder gedoe alvast.