Parkeren Brussels Airport

alléé weer wat gekloot door covid dus.


morgen vertrek ik, de prijs was constant 55 euro.
maar ik dacht, ik zal wachten tot ik kan online inchecken (vorig jaar kon dit niet, door covid moest je aan de check in balie eerst je CST laten tonen. dat scheelde toch ook weer een uurtje, dus afhankelijk daarvan wou ik dan 2 uur of 3 uur voordien op luchthaven zijn.


vandaag online kunnen inchecken, maar wel 85 euro betaald, voor parking, want de meesten zijn uitverkocht natuurlijk.

volgende keer reken ik gewoon op 3 uur hoor, en bij online incheck, kan je nog steeds een uur later op je parking toe komen ook natuurlijk.
 
Je leest niet goed. Ik vertrek morgen ja. Maar checkte vandaag online al in.
 
Hey all,

wij vertrekken binnenkort naar Stockholm maar onze vlucht is nogal vroeg. Ik had gedacht om een hotelkamer voor ons 4 te boeken en zou willen dat mijn auto daar de rest van de week geparkeerd kan blijven. Ik kijk via booking.com en vind wel vanalles maar dat is parking tijdens het aantal dagen verblijf heb ik de indruk. Vind niet echt de info die ik nodig heb.

Heeft er hier nog volk dat al gedaan? 1 overnachting en een week parkeren? Suggesties?

Alvast bedankt!
 
Dat is gewoon asociaal gedrag, hotels berekenen hun parkings op het aantal kamers die ze hebben he.
20 kamers bvb zal geen parking aanleggen voor 100 auto's.
In jouw geval zouden logés die na jou aankomen voor hun verblijf, niet eens bij het hotel kunnen parkeren.
 
Dat is gewoon asociaal gedrag, hotels berekenen hun parkings op het aantal kamers die ze hebben he.
20 kamers bvb zal geen parking aanleggen voor 100 auto's.
In jouw geval zouden logés die na jou aankomen voor hun verblijf, niet eens bij het hotel kunnen parkeren.
Ik dacht net dat veel hotels in de buurt van de luchthaven zo'n service specifiek aanboden? En het lijkt me dat TS naar zoiets op zoek is.
 
Als bagage meevalt neem je een poppy, parking toeslag is 15 euro en vanaf antwerpen betaal ik voor de rit veelal 15-20 euro. Genoeg park en rides in antwerpen aan 1 eur per dag
 
Bedankt voor alle tips! Dat Novotel ziet er goed uit eigelnl

Dat is gewoon asociaal gedrag, hotels berekenen hun parkings op het aantal kamers die ze hebben he.
20 kamers bvb zal geen parking aanleggen voor 100 auto's.
In jouw geval zouden logés die na jou aankomen voor hun verblijf, niet eens bij het hotel kunnen parkeren.

Zoals hier al gezegd er zijn hotels die daar plaatsen voor voorzien.
Niet van uitgaan dat ik ineens een ander zijn parking wil inpakken hé. :)
 
Ooit nog gedaan toen we met drie kleine koters een vlucht hadden om 07.00 uur smorgens. Was zeer aangenaam om toch een ietwat normale nachtrust te kunnen hebben en iedereen toch ietwat uitgeslapen (lees: niet hangerig) op de vlucht te krijgen. Is ook gewoon een gemak. Bij terugkomst was auto ook gekuist (uiteraard betaal je daar allemaal voor ,rechstreeks of onrechtstreeks) wat ook wel leuk was.

Enige dat je eens moet checken is of de geafficheerde shuttlebussen wel rijden. Bij ons was dat niet het geval en moesten we nog een taxi nemen naar luchthaven wat toen toch ook weer neerkwam op een 15 euro.

Kortom, vooral doen voor het gemak, niet voor "de goeiekoop"
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Voor de eerste keer een parking gereserveerd met luchthaventransfer naar Brussels Airport:
OM Parking Brussel

Prijs: 5 (7u30)-10 november (19u): 64 EUR - 5 nachten
Vorige reis: dubbel zoveel betaald (123 EUR) voor Lock Parking (dichtstbijzijnde beveiligde parking)
Vroeger: regelmatig met trein naar Zaventem (nadeel: niet op elk uur een trein + vanuit mijn locatie niet goedkoper dan parkeren indien reis met meerdere personen oa door Diabolo-toeslag + reistijd veel korter als je met auto gaat)

Ervaring: positief

Heenreis:
7u30: aangekomen, niemand aan receptie te zien. Er stond wel duidelijk een gsmnummer er naast. Deze nummer gebeld
- direct opgenomen, was blijkbaar onderweg naar de parking. Mochten auto ergens parkeren (geen specifieke plaats, was op een bedrijfsterrein)
- na aankomst transfer, samen naar receptie: administratie + autosleutel afgegeven. Snelle afhandeling/ inladen / vertrek
- Afgezet aan de bushalte

Terugreis
- vlucht had helaas 30 minuten vertraging. Locatie waar transfer zou staan, was bij de plaats waar ze ons hadden afgezet. (naast de bussen, ergens bij perron E, zelf wist ik dit niet meer maar reispartner gelukkig wel)
- na bagage nummer gebeld, zou er binnen paar minuten zijn.
- Er was nog een andere passagier waar we moesten op wachten, deze vond het niet direct (was van een andere vlucht).
- Uiteindelijk nog moeten wachten door file, vrijdagavond niet de beste avond om aan te komen.
- Had ons afgezet bij auto (auto was naar een andere parking geplaatst, werden er direct voor afgezet)

Aangenaam verrast dat het zo vlot verliep + dat de kosten goed meevielen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan