Even situatie schetsen.
Wonen in HOB langs drukke baan tussen 2 zelfstandigen met winkel.
Voor ons huis is er plaats om 5 wagens te parkeren , dwars tov de weg. Op privé dus. (Onze woonst was vroeger ook een handelspand)
Meelopend met de weg zijn er voor ons huis 3 parkeerplaatsen.
Probleem is dat velen zich dus gewoon parkeren voor ons venster.
Een leverancier van een vd buren heeft ook de fijne gewoonte om meermaals per dag voor ons venster door te rijden om dan achteruit bij de buren te leveren.
Ook al een keertje opzij kunnen springen als ik de hoek om ga om naar m'n brievenbus te gaan.
Al meermaals mensen er op gewezen dat ze de voorziene plaatsen naast de weg moeten gebruiken.
En dan komen de excuses allemaal : ik ga me niet laten doodrijden naast die drukke baan , het regent te hard en anders wordt ik nat , etc....
Enfin , ik heb ze al allemaal gehoord.
Nu ben ik het zodanig beu dat ik op zoek ben naar een effectieve oplossing.
Heeft hier iemand ervaring mee ?
Betonblokken , paalkes , bloembakken , ....
Wat met aansprakelijkheid als er toch zo een of andere dwaas tegenaan rijdt ?
Wonen in HOB langs drukke baan tussen 2 zelfstandigen met winkel.
Voor ons huis is er plaats om 5 wagens te parkeren , dwars tov de weg. Op privé dus. (Onze woonst was vroeger ook een handelspand)
Meelopend met de weg zijn er voor ons huis 3 parkeerplaatsen.
Probleem is dat velen zich dus gewoon parkeren voor ons venster.
Een leverancier van een vd buren heeft ook de fijne gewoonte om meermaals per dag voor ons venster door te rijden om dan achteruit bij de buren te leveren.
Ook al een keertje opzij kunnen springen als ik de hoek om ga om naar m'n brievenbus te gaan.
Al meermaals mensen er op gewezen dat ze de voorziene plaatsen naast de weg moeten gebruiken.
En dan komen de excuses allemaal : ik ga me niet laten doodrijden naast die drukke baan , het regent te hard en anders wordt ik nat , etc....
Enfin , ik heb ze al allemaal gehoord.
Nu ben ik het zodanig beu dat ik op zoek ben naar een effectieve oplossing.
Heeft hier iemand ervaring mee ?
Betonblokken , paalkes , bloembakken , ....
Wat met aansprakelijkheid als er toch zo een of andere dwaas tegenaan rijdt ?