Panini discussiethread - WK 2026

Serieus uitgebreide verzameling zeg 😅
48 landen van 20 stickers en dan nog de extra's. Wel tof dat ge hier en daar 8 pack doosjes kunt kopen met 2 zilveren Belgische stickers in. Die zijn wel mooi.
Denk dat ik ondertussen 40 pakjes geopend heb en het boek lijkt nog bijna leeg. Van sommige landen heb ik er nog bijna geen...

Ik vind het wel goed dat elke speler zijn eigen sticker heeft. Ik herinner mij nog van WK98 dat bijvoorbeeld Jamaica twee spelers per sticker had.

Je bent dus minimaal 210 euro kwijt om je album vol te krijgen? Dat is serieus veel geld :-(
Ja, in deze tijd, is het te duur voor mij.

Onlangs al mij volle Panini albums verkocht op Vinted, met 30-40€ per stuk mocht ik tevreden zinn

Vroeger bestelde ik via een Hollandse site mijn dozen (deze is nu officieel panini BE geworden) , nu kan panini België, en alle Europese varianten niet echt volgen met de vraag denk ik. Het was letterlijk beter hoe het was

Ik heb mij de big box ge pre-ordered aan 215 euro. Lijkt veel, maar naar verluidt zitten er niet zoveel dubbels in en heb je daarmee een heel goede spreiding. Op reddit was er iemand die 35 stickers op zo'n ganse doos over had, eigenlijk niet zoveel dus. In pre-order bij panini Belgium, beschikbaar vanaf 18 juni

Lijkt mij toch gewoon geldverlies, meesten krijgen dat boekje nooit vol. En als het boekje niet vol is het allemaal zinloos. Als kind heb ik wel wat paniniboekjes gehad, maar nooit een vol gekregen. En uiteindelijk iedere keer als je in de winkel bent als ouder zal uw kind erachter zagen (want dat deed ik :laugh: ).

Of je doet hem vol. Of je begint er niet aan.

Ik heb mij de big box ge pre-ordered aan 215 euro. Lijkt veel, maar naar verluidt zitten er niet zoveel dubbels in en heb je daarmee een heel goede spreiding. Op reddit was er iemand die 35 stickers op zo'n ganse doos over had, eigenlijk niet zoveel dus. In pre-order bij panini Belgium, beschikbaar vanaf 18 juni

Met sociale media moet het nu wel makkelijker zijn om dubbele stickers te zoeken die je nog niet hebt en zo het boekje vol te krijgen.

Lijkt mij toch gewoon geldverlies, meesten krijgen dat boekje nooit vol. En als het boekje niet vol is het allemaal zinloos
Dat is uiteraard de bedoeling. En ik had al wa pakjes los gekocht, dus zal dan zeker ruilmateriaal hebben. Met al het gros van de stickers al in bezit. Dus nog wat ruilen, en ik weet dat dreamland in het verleden een ruildag voorzag, hoop dat dat dit jaar ook is. En hier hopelijk ook wat traden via bpost ofzo, gewoon stevig verpakt in enveloppe, je bent geen fortuin kwijt als je 20 stickers zou verliezen hierdoor, en de prijs van een postzegel...

En een voordeel is dat je 3 extra stickers bij zo'n box gegarandeerd krijgt. Die ga ik echt ni beginnen sparen, gewoon bijhouden of verkopen als t wa waard is. Ge moet tellen dat er 80 stuks zijn van die extra stickers, en ge krijgt er zo bitter weinig in pakjes zelf.

Lijkt mij toch gewoon geldverlies, meesten krijgen dat boekje nooit vol. En als het boekje niet vol is het allemaal zinloos. Als kind heb ik wel wat paniniboekjes gehad, maar nooit een vol gekregen. En uiteindelijk iedere keer als je in de winkel bent als ouder zal uw kind erachter zagen (want dat deed ik :laugh: ).

Of je doet hem vol. Of je begint er niet aan.

Met sociale media moet het nu wel makkelijker zijn om dubbele stickers te zoeken die je nog niet hebt en zo het boekje vol te krijgen.
idd, zoals ik al zei; ik had Panini van usa 94 volledig vol, heeft maanden op ebay/tweedehands gestaan.
Amper 40 euro voor gekregen, voor het grote geld moet jet het niet doen zoals Pokémon

Maar ieder zijn hobby en pleziertje he

Terug
Bovenaan