Panini discussiethread - WK 2026

Serieus uitgebreide verzameling zeg 😅
48 landen van 20 stickers en dan nog de extra's. Wel tof dat ge hier en daar 8 pack doosjes kunt kopen met 2 zilveren Belgische stickers in. Die zijn wel mooi.
Denk dat ik ondertussen 40 pakjes geopend heb en het boek lijkt nog bijna leeg. Van sommige landen heb ik er nog bijna geen...

Ik vind het wel goed dat elke speler zijn eigen sticker heeft. Ik herinner mij nog van WK98 dat bijvoorbeeld Jamaica twee spelers per sticker had.

Je bent dus minimaal 210 euro kwijt om je album vol te krijgen? Dat is serieus veel geld :-(
Ja, in deze tijd, is het te duur voor mij.

Onlangs al mij volle Panini albums verkocht op Vinted, met 30-40€ per stuk mocht ik tevreden zinn

Vroeger bestelde ik via een Hollandse site mijn dozen (deze is nu officieel panini BE geworden) , nu kan panini België, en alle Europese varianten niet echt volgen met de vraag denk ik. Het was letterlijk beter hoe het was

Ik heb mij de big box ge pre-ordered aan 215 euro. Lijkt veel, maar naar verluidt zitten er niet zoveel dubbels in en heb je daarmee een heel goede spreiding. Op reddit was er iemand die 35 stickers op zo'n ganse doos over had, eigenlijk niet zoveel dus. In pre-order bij panini Belgium, beschikbaar vanaf 18 juni

Terug
Bovenaan