Auto P card+

Dit kan je in principe ook met 4411 doen, al vermoed ik dat de p-card een grotere dekking heeft.

De 2 hebben toch totaal andere dekking ? Ik denk bvb niet dat je in Interparkings met 4411 kunt betalen.
4411 gebruik ik al lang voor straatparkeren, maar is zeker niet zo gemakkelijk als een P-Card. Je moet immers zelf via je telefoon manueel de sessie starten en ook weer stoppen. Is me ook al eens voorgevallen dat ik sessie stop vergeten was en er een uur later pas aan dacht :p.
 
De 2 hebben toch totaal andere dekking ? Ik denk bvb niet dat je in Interparkings met 4411 kunt betalen.
4411 gebruik ik al lang voor straatparkeren, maar is zeker niet zo gemakkelijk als een P-Card. Je moet immers zelf via je telefoon manueel de sessie starten en ook weer stoppen. Is me ook al eens voorgevallen dat ik sessie stop vergeten was en er een uur later pas aan dacht :p.
Bij qparkings werkt dat automatisch dacht ik.
 
Zwijg mij van QPark. Tot vorig jaar ook zo'n kaart voor facturatie ("Smart Card"), sinds dit jaar is de "Smart Card" de Business Pass en vragen ze 5 euro per maand per nummerplaat voor facturatie.

Ja, fuck off dan he.
 
Mja, ik denk het eigenlijk ook niet, maar je weet maar nooit natuurlijk. Maar er zijn inderdaad wel genoeg situaties waarbij je toch zou aannemen dat er geen probleem is. Bvb ook wanneer je tijdelijk een vervangwagen hebt.
Bovendien...
Als uw creditcard op uw naam staat, en de auto staat ingeschreven op uw vrouw haar naam...
Zou wel heel veel problemen opleveren moesten ze dat allemaal controleren.

Die belgische p card is toch ook in Duitsland geldig hoop ik?
 
Zwijg mij van QPark. Tot vorig jaar ook zo'n kaart voor facturatie ("Smart Card"), sinds dit jaar is de "Smart Card" de Business Pass en vragen ze 5 euro per maand per nummerplaat voor facturatie.

Ja, fuck off dan he.
Dat zal hun euh...... business model zijn. :unsure: Ik vind de deur wel.
 
Ik heb dus maandag 1 cent moeten betalen met mijn creditcard...
Ik zal dus eerstdaags die PCARD mogen ontvangen in mijn brievenbus neem ik aan?
En ik zal die toch kunnen gebruiken in Duitsland ook?

thx
 
Ik heb dus maandag 1 cent moeten betalen met mijn creditcard...
Ik zal dus eerstdaags die PCARD mogen ontvangen in mijn brievenbus neem ik aan?
En ik zal die toch kunnen gebruiken in Duitsland ook?

thx

Ben nu wel benieuwd want ik dacht echt dat dat alleen voor Interparking diende :)

Edit: ah ok, zitten blijkbaar ook in Duitsland, Frankrijk, Polen en Nederland.
 
@TRUMP : je zal die inderdaad eerstdaags wel ontvangen.
Indien ik het mij goed herinner heeft dat destijds een weekje geduurd vooraleer ik de kaart ontving.

Ik pak mijn kaart ook mee indien we met mijn ouders hun auto ofzo in een parking willen staan, dat is allemaal geen probleem.
 
Ik heb dus maandag 1 cent moeten betalen met mijn creditcard...
Ik zal dus eerstdaags die PCARD mogen ontvangen in mijn brievenbus neem ik aan?
En ik zal die toch kunnen gebruiken in Duitsland ook?

thx

Werkt ook in de interparkings in Duitsland. In Keulen geven ze inderdaad een mooie korting op de normale tarieven.
Andere nummerplaat is geen probleem.
 
Hier zijn mijn 2 PCards voor mijn Private Plus aanvraag ook toegekomen. Toch enkele bizarre vaststellingen :
1. In de begeleidende brieven is ineens sprake over 'uw nieuwe PCard+ Corporate'.
2. Ik heb totaal niets moeten tekenen qua contract.
3. In de voorwaarden stond nochtans dat een domiciliëring verplicht is, wat vreemd is want bij de online aanvraag van de kaarten was dit optioneel (en heb het niet aangevinkt).

Betalingsgegevens hebben ze dus niet (en al zeker geen kredietkaart-nummer), want ze sturen gewoon maandelijks factuur op.
 
Ik heb ook mijn Pcard+ ontvangen.

Mijn betalingsgegevens hebben ze wel want ik heb 1 eurocent moeten betalen, dus zal via de creditcard maandelijks afgeschreven worden.

Contract heb ik ook niet moeten tekenen.

Krijg nu wel een mail dat ik ook een APP kan installeren om de parkings te vinden, maar ik ga gewoon online op de website kijken denk ik...
 
Zo gemakkelijk en handig het parkeren is, zo rommelig is de hele account/IT kant. In plaats van een simpele account op basis van een e-mail adres en paswoord, log je op de website in met klantennummer en kaartnummer. In de app weet ik al niet meer wat ik daar moeten gebruiken heb. En nergens kan ik een geschiedenis van parkeersessies zien. In de app komt er dat dat enkel kan met een Private account, terwijl ik een Private Plus heb.
 
O´dertussen eerste maal gebruikt in Zaventem. Werkt echt super parkeren aan VIP P1 en aan de laadpaal sta je helemaal van voor😁
 
Zo gemakkelijk en handig het parkeren is, zo rommelig is de hele account/IT kant. In plaats van een simpele account op basis van een e-mail adres en paswoord, log je op de website in met klantennummer en kaartnummer. In de app weet ik al niet meer wat ik daar moeten gebruiken heb. En nergens kan ik een geschiedenis van parkeersessies zien. In de app komt er dat dat enkel kan met een Private account, terwijl ik een Private Plus heb.
Da’s inderdaad absurd. Zeer onhandig systeem. Kan het zo moeilijk zijn om elke maand een factuur te generen?
 
Zo gemakkelijk en handig het parkeren is, zo rommelig is de hele account/IT kant. In plaats van een simpele account op basis van een e-mail adres en paswoord, log je op de website in met klantennummer en kaartnummer. In de app weet ik al niet meer wat ik daar moeten gebruiken heb. En nergens kan ik een geschiedenis van parkeersessies zien. In de app komt er dat dat enkel kan met een Private account, terwijl ik een Private Plus heb.
Inloggen met contractnr is normaal de oude methode?

Ik heb laatst toch een login moeten maken op basis van e-mail en wachtwoord zodat ik daarmee kan inloggen.
Eens ingelogd kan ik onder het menu naar mijn transacties gaan (op de website).
 
Zo gemakkelijk en handig het parkeren is, zo rommelig is de hele account/IT kant. In plaats van een simpele account op basis van een e-mail adres en paswoord, log je op de website in met klantennummer en kaartnummer. In de app weet ik al niet meer wat ik daar moeten gebruiken heb. En nergens kan ik een geschiedenis van parkeersessies zien. In de app komt er dat dat enkel kan met een Private account, terwijl ik een Private Plus heb.

Inderdaad, tijdje geleden ook moeten vaststellen met mijn Private Plus. De transacties via het portaal worden daarnaast maar rond het einde van iedere maand bijgewerkt voor die volledige maand.

Onlangs had ik ook nog iets voor met nummerplaatherkenning: ik rij op wandeltempo tot aan de slagboom en er kwam geen beweging in. Ik rij achteruit, terug vooruit en wederom niets. Ik scan mijn kaart en volgens het systeem stond ik al binnen. Nagevraagd en gelukkig was het een slagboom probleem en geen parkeersessie van de vorige keer die nog openstond of het zou een mooie factuur geweest zijn (aangezien ik de transacties niet in real time kan controleren).
 
Terug
Bovenaan