Idd, ik heb even moeten zoeken naar een voorbeeld van wat je precies bedoelt, maar ik zag het pas toen ik eens in Incognito probeerde:
Voorbeeld:
ASIN: B082SKP5L7
Als ik niet ingelogd ben (in Incognito), en als verzendlocatie gewoon "Belgie" neem, dan zegt em "16 mei" - wat AFAIK het slechtst mogelijke scenario is (aka als ze alleen bpost als carrier hebben voor die levering).
Maar vanaf ik inlog en hij mijn postcode gebruikt ipv "Belgie" dan schuift dat meteen vooruit naar 3 mei (snelst/Prime) of 4 mei (gratis).
Dat is omdat we hier naast bpost ook zowel Amazon Logistics hebben (die de levering van 3 mei zou doen gezien dat de enige is die levert op zondag) als Colis Prive (die evt die van 4 mei zou kunnen doen, alhoewel Amazon die ook kan doen).
Je kan zelf eens proberen met postcodes 2000 of 3000.
Ik vind het wel raar in uw geval dat je wel Colis Prive hebt maar dat ze toch nog "bpost" levertermijnen quoten? Tenzij dat het over iets gaat dat ze niet willen/kunnen met Colis Prive sturen - grote zaken of DG oid. Colis Prive heeft natuurlijk ook wel een limiet qua volume dat ze aankunnen, Amazon kan niet hun ganse bpost volume dag op dag overdragen naar Colis Prive.
Je hebt daarnaast ook nog gewoon items die besteld zijn en binnenkort binnenkomen, waarbij je ook langere leveringstermijnen kan zien, maar hier in casu is dat idd niet het geval.