oude tegels recupereren

Dat zijn nog echte belgische cementtegels van 100 jaar oud, ik vind wel echt dat ge dat verschil ziet hoor :) maar goed, dat is misschien uit zelfbehoud omdat ik anders echt dagen voor niks heb zitten stof vreten! Het is gewoon ook fijn om iets recupereren dat al bestaat en niet gewoon altijd iets nieuws te kopen, maar da's persoonlijk.
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn nog echte belgische cementtegels van 100 jaar oud, ik vind wel echt dat ge dat verschil ziet hoor :) maar goed, dat is misschien uit zelfbehoud omdat ik anders echt dagen voor niks heb zitten stof vreten! Het is gewoon ook fijn om iets recupereren dat al bestaat en niet gewoon altijd iets nieuws te kopen, maar da's persoonlijk.
Dan is er geen probleem! Pas op ik geloof wel dat die oudere tegels misschien kwalitatiever zijn enzo hoor. :) En het is inderdaad fijn om iets te recupereren.

Als het een troost mag zijn (indien toch nodig): ik heb hier bij de verbouwing een goei pallet bakstenen bewaard die ik één voor één ontdaan heb van plak en cement. Wou er de tuinmuur mee doortrekken. Uiteindelijk heb ik ze van pure miserie gewoon op't gras gelegd als soort van zonneterras. :tongue:
 
Heb je die tegels in feite gratis op de kop kunnen tikken? Ziet er wel cool uit, wij hadden zo'n tegels in onze gang vroeger!
 
Mijn laatste update hier: tis af!

8mmHzsp.jpg
 
Terug
Bovenaan