Oude intel cpu i3 3250 (ivy bridge lga 1155)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gevraagde goederen
Oude intel cpu i3 3250 (ivy bridge lga 1155)
Titel zegt eigenlijk alles al. Deze dus : https://ark.intel.com/content/www/u...core-i3-3250-processor-3m-cache-3-50-ghz.html

Als je er eentje hebt vermeld de staat van de cpu en eventueel de oorsprong (home pc of uit een buisiness lees: dell/hp sff setup bv)
Eentje die 10 jaar dag en nacht in een sff staan bakken heeft heeft uiteraard minder voorkeur dan eentje die maar af en toe gewerkt heeft in een thuis pc'tje :p Alé heb nog niet veel cpu's weten de geest geven maar zou graag zo veel mogelijk kans hebben dat hij nog een paar jaar dienst doet.

Prijs €15 incl verzending afhankelijk van de staat.

Ik heb nog een i3 2120 en die mag voor 15 incl weg. Wel tray.

En komt uit een familie pc. Dus qua jaren bakken valt dat erg mee.

Dat is wat er nu in de setup zit. Zoek eigenlijk specifiek de 3250 (als ik het goed heb is dat de snelste dual core ivy bridge cpu) dus jammer genoeg niet wat ik zoek. Maar toch bedankt voor het aanbod.

Ik heb normaal nog een 3de generatie i3.
Ik zal deze avond eens kijken als je wenst.

Mocht je denken een 3250 liggen te hebben dan graag :)

Tray is trouwens geen probleem. Heb toch een koeler erop staan al.

Dat is wat er nu in de setup zit. Zoek eigenlijk specifiek de 3250 (als ik het goed heb is dat de snelste dual core ivy bridge cpu) dus jammer genoeg niet wat ik zoek. Maar toch bedankt voor het aanbod.

Mocht je denken een 3250 liggen te hebben dan graag :)

Tray is trouwens geen probleem. Heb toch een koeler erop staan al.
Helaas,

Het is een i3 3240 die ik heb liggen...

Helaas,

Het is een i3 3240 die ik heb liggen...
Dju net een stapje te kort ... blijkbaar is het enige verschil tussen de 3240 en 3250 die 100mhz clock freq. Maar gezien overclocken niet gaat (of toch niet zonder de juiste chipset/mobo) ben ik op zoek naar de hoogst geklokte. Nuja als ik die 3250 nergens kan vinden kan ik eventueel de uwe nog overwegen. Ik hou je op de hoogte (zal wel niet de eerste dagen zijn).

Dju net een stapje te kort ... blijkbaar is het enige verschil tussen de 3240 en 3250 die 100mhz clock freq. Maar gezien overclocken niet gaat (of toch niet zonder de juiste chipset/mobo) ben ik op zoek naar de hoogst geklokte. Nuja als ik die 3250 nergens kan vinden kan ik eventueel de uwe nog overwegen. Ik hou je op de hoogte (zal wel niet de eerste dagen zijn).
Geen probleem hoor.

Doe maar rustig,

Ik heb er toch 2 te liggen :-)
Dus de kans dat die weg gaan zijn is al groot.

Prettige avond verder.

Heb hier nog een i5-3470T liggen die uit een SFF PC'tje komt. Moest dat ook goed zijn.

Dat is mss nog interessant. Wist niet dat er een dualcore i5 bestond. Blijkbaar de enige als ik het zo zie. Moet enkel nog uitzoeken hoe die turbo clock werkt (2.9 ->3.6) en of dat eventueel een probleem zou vormen met winxp (tegenover een vast geklokte cpu). Ik kijk het even na en hou u op de hoogte!

Dat is mss nog interessant. Wist niet dat er een dualcore i5 bestond. Blijkbaar de enige als ik het zo zie. Moet enkel nog uitzoeken hoe die turbo clock werkt (2.9 ->3.6) en of dat eventueel een probleem zou vormen met winxp (tegenover een vast geklokte cpu). Ik kijk het even na en hou u op de hoogte!

Zijn idd vrij beperkt uitgekomen, vooral in van die passief gekoelde PC'tjes door de lage TDP.

Ik hoor het wel als je interesse hebt.

Zijn idd vrij beperkt uitgekomen, vooral in van die passief gekoelde PC'tjes door de lage TDP.

Ik hoor het wel als je interesse hebt.
Moet me nog verder informeren maar heb het druk met werk maar tzal wel marcheren veronderstel ik.

Was het een Dell optiplex 7010 (of gelijkaardig) dat uwe vandaan komt? Of uit een passief gekoelde mini pc?

15 incl ok voor jou?

Moet me nog verder informeren maar heb het druk met werk maar tzal wel marcheren veronderstel ik.

Was het een Dell optiplex 7010 (of gelijkaardig) dat uwe vandaan komt? Of uit een passief gekoelde mini pc?

15 incl ok voor jou?

Dat zal zeker moeten werken. Kwam uit een Lenovo Thinkcenter mini PC'tje.

15 incl is zeker goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan