Volledige Desktops Oude Game PC zonder GPU : Intel Core i7-5820K/32GB/500GB M.2 SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Woensdag 9 juni 2021 om 20:00

Mulle

Member
Wevelgem
iTrader: 100% (185/185)
Algemene informatie/specificaties
Volledige PC
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Wevelgem
Hey,

Wegens het aanschaffen van een nieuwe PC, verkoop ik mijn oude PC.
Deze heeft altijd dienst gedaan al gaming pc. Nu zit er maar een standaard GPU in, de RTX 2080 ti heb ik hergebruikt in mijn nieuwe PC. Ook de SSD's heb ik hergebruikt in mijn nieuwe PC.

De reden waarom ik een nieuwe PC heb aangeschaft is dat deze CPU regelmatig een bottleneck vormde in combinatie met de GPU. Zeker met FS2020 en VR.

De CPU is steeds overclockt geweest en werkte prima aan 4.5Ghz. Werd steeds gekoeld met een CORSAIR Cooling Hydro Series H110i.

Samenstelling:
CASE : Fractal Design Focus G Zwart, Blauw Midi Tower Behuizing (zijn wat krassen op de plexy) (21/07/2020)​
MOBO : MSI X99A GAMING 7 X99 (26/03/2016)​
CPU : Intel Core i7-5820K (denk begin periode) + CORSAIR Cooling Hydro Series H110i (31/03/2016)​
RAM : 2 x Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 2666 C16 (21/07/2020)​
SSD : Samsung 980 500GB M.2 SSD (30/05/2021) + Thermal Grizzly M.2 SSD Cooler​
GPU : Asus Geforce GT 710 GT710-SL-2GD5 (30/05/2021)​
PSU : BQT P9-850W (denk begin periode)​
ODD : Asus DRW-24D5MT​
Windows 10 Pro : Opnieuw geïnstalleerd en is blijkbaar geactiveerd zonder key (VK7JG-XXXXX-XXXXX-XXXXX-3V66T)​
Cardreader : Zit vast met dubbeltape, krijg deze niet meer los.​
Sommige onderdelen zijn recent zoals de SSD en de GPU. Dit om zeker te zijn dat alles nog correct werkt en ook kan getest worden.

PC kan getest worden, dit kan ook met een eigen mee te brengen GPU.


Minimumprijs : €225
 
Zit er er nu een gpu in of niet (die Asus gt710)?
Topictitel is nogal verwarrend :)

Bod van 225 alvast (afgehaald of eventueel geleverd, misschien wonen we wel in dezelfde straat :p ).
 
Zit er er nu een gpu in of niet (die Asus gt710)?
Topictitel is nogal verwarrend :)

Bod van 225 alvast (afgehaald of eventueel geleverd, misschien wonen we wel in dezelfde straat :p ).
Sorry voor de verwarring, maar de gt710 zit er bij. Enkel niet gemaakt om te gamen. Was de goedkoopste die ik kon vinden om toch beeld te hebben.
Ik weet niet of ik iets gemist heb, maar de prijzen van een deftige gpu zijn niet normaal.

Er zit ook nog een heel oude HDD in van 1tb. Maar denk dat deze al wat fouten heeft.

Leveren in Wevelgem is geen probleem :) . Straat is kijkuitstraat van mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan