iTrader:
100% (6/6)
- Algemene informatie/specificaties
- Boardgame
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Nee
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Bilzen-Hoeselt
Volgende spellen ga ik over anderhalve week op een tweedehandsbeurs aanbieden aan de volgende (meeneem)prijzen.
Als iemand er hier echter één of meerdere van wilt overnemen, kan dit mits ophalen (regio Zuid-Limburg en/of op afspraak te Brussel op een werkdag)
of verzending op risico koper plus (excl.) verzendkosten (€ 6,5 via Bpost vermoed ik, ik zorg uiteraard voor degelijke verpakking).
Alle spellen zijn compleet, sommigen zijn zelfs nog gesleeved.
Liefst geen verdere individuele onderhandeling over de prijzen want ze liggen gemiddeld al op 31% van de actuele prijs in gekende webshops,
maar ik heb plaats te kort in m'n bordspellenkast.
Als iemand ze allemaal in één keer koopt, mag dit wél voor € 68 + verzendkosten (excl.) dat is dan nog eens 15% korting op de totale prijs.
Ik ga deze verkoop afsluiten op 26/05 zodat ik de andere spellen tijdig kan klaarmaken voor verkoop op de tweedehandsbeurs.
Als iemand er hier echter één of meerdere van wilt overnemen, kan dit mits ophalen (regio Zuid-Limburg en/of op afspraak te Brussel op een werkdag)
of verzending op risico koper plus (excl.) verzendkosten (€ 6,5 via Bpost vermoed ik, ik zorg uiteraard voor degelijke verpakking).
Alle spellen zijn compleet, sommigen zijn zelfs nog gesleeved.
Liefst geen verdere individuele onderhandeling over de prijzen want ze liggen gemiddeld al op 31% van de actuele prijs in gekende webshops,
maar ik heb plaats te kort in m'n bordspellenkast.

Als iemand ze allemaal in één keer koopt, mag dit wél voor € 68 + verzendkosten (excl.) dat is dan nog eens 15% korting op de totale prijs.
Ik ga deze verkoop afsluiten op 26/05 zodat ik de andere spellen tijdig kan klaarmaken voor verkoop op de tweedehandsbeurs.
| Abalone | Nieuwstaat, 2x gespeeld, maar al te veel 2P games in m'n collectie. | 9,00 € | |
| Adrenaline | Lichte gebruiksporen | 15,00 € | |
| Queendomino | Nieuwstaat | 8,00 € | |
| King of Monster Island | 2 x gespeeld, gesleeved | 14,00 € | |
| Downforce | Nieuwstaat, gesleeved dacht ik ook | 9,00 € | |
| Dynasties: Verdeel & Heers | Nieuw in shrink, al gelijkaardig spel | 10,00 € | |
| Pendulum | 2 x gespeeld | 8,00 € | |
| Codenames: Pictures | Lichte gebruikssporen | 7,00 € |