Opruiming Bordspellencollectie: meerdere bordspellen te koop

Einddatum + uur van de verkoop
25/05/2025 23:59

KnightOfCydonia

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (6/6)
Algemene informatie/specificaties
Boardgame
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Bilzen-Hoeselt
Volgende spellen ga ik over anderhalve week op een tweedehandsbeurs aanbieden aan de volgende (meeneem)prijzen.
Als iemand er hier echter één of meerdere van wilt overnemen, kan dit mits ophalen (regio Zuid-Limburg en/of op afspraak te Brussel op een werkdag)
of verzending op risico koper plus (excl.) verzendkosten (€ 6,5 via Bpost vermoed ik, ik zorg uiteraard voor degelijke verpakking).

Alle spellen zijn compleet, sommigen zijn zelfs nog gesleeved.

Liefst geen verdere individuele onderhandeling over de prijzen want ze liggen gemiddeld al op 31% van de actuele prijs in gekende webshops,
maar ik heb plaats te kort in m'n bordspellenkast. 😅
Als iemand ze allemaal in één keer koopt, mag dit wél voor € 68 + verzendkosten (excl.) dat is dan nog eens 15% korting op de totale prijs.

Ik ga deze verkoop afsluiten op 26/05 zodat ik de andere spellen tijdig kan klaarmaken voor verkoop op de tweedehandsbeurs.

AbaloneNieuwstaat, 2x gespeeld, maar al te veel 2P games in m'n collectie.9,00 €
AdrenalineLichte gebruiksporen15,00 €
QueendominoNieuwstaat8,00 €
King of Monster Island2 x gespeeld, gesleeved14,00 €
DownforceNieuwstaat, gesleeved dacht ik ook9,00 €
Dynasties: Verdeel & HeersNieuw in shrink, al gelijkaardig spel10,00 €
Pendulum2 x gespeeld8,00 €
Codenames: PicturesLichte gebruikssporen7,00 €

Interesse in Downforce, maar ik ben van Eeklo dus verzending zal nodig zijn vermoed ik. Is verzending via Mondial of VintedGo (routes) een optie. Mvg

Ik heb interesse in King of Monster Island en Codenames: Pictures.
Ik ben van Kaprijke, dus kan eventueel samen met het spel van @The_Poet?
Kunnen we de verzendkosten nog delen.

Van een kameraad de feedback gekregen dat ik de prijzen wel erg laag heb gezet, dus op de bordspellenbeurs ga ik sommige wat verhogen (40% ipv 30%), maar belofte maakt schuld, als jullie beiden de meeneemprijzen voor die games geboden hebben, en jullie het risico willen nemen van een Mondial of VintedGo verzending (risico koper en/of verzekering tot €25?), wil ik dat gerust zo doen, er zijn voor beiden afhaalpunten in de buurt hier.

Eind deze week verzenden wordt wel een moeilijke, ik zit do/vr geblokkeerd door werk (opleiding in Brussel), dus dat zal dan eerder pas zaterdag verzenden zijn als jullie daarmee akkoord gaan, en beiden (samen of apart betalen) en me een adres bezorgen.
Ik sta zeker open voor andere verzendmethodes mits uitleg/veiligheid (of risico koper).

Terug
Bovenaan