Oprichting eenmanszaak in bijberoep

Alle chance dat ge het zelf al wat voelt... Ben zelf geen boekhouder maar alle logica zegt me dat je onmogelijk kosten kan inbrengen zodat je minder belastingen moet betalen uit je hoofdberoep. Anders zou heel België een bijberoep aangaan en flink wat kosten gaan maken...

Dus gelukkig kan dat niet :)
Dat kan zeker wel, ik ken een dossier waarbij dit al 7 jaar na elkaar zo is.
Ieder jaar tussen de 1.000-3000 EUR verlies waardoor er heel wat belastingen worden uitgespaard.
Uiteraard wel nog geen fiscale controle gehad voor die periode, maar ondertussen zijn er al wat gewonnen jaren :)
 
Dat kan zeker wel, ik ken een dossier waarbij dit al 7 jaar na elkaar zo is.
Ieder jaar tussen de 1.000-3000 EUR verlies waardoor er heel wat belastingen worden uitgespaard.
Uiteraard wel nog geen fiscale controle gehad voor die periode, maar ondertussen zijn er al wat gewonnen jaren :)
Zonder zwans? Gewoon eenmanszaak in bijberoep starten, wat omzet draaien en vooral kosten maken om je PB uit hoofdberoep uit te sparen??
 
De kosten moeten altijd reëel zijn en met het zicht om later winst te maken. Het is niet om jouw hobby eeuwig te financieren. Zo moeilijk is het allemaal niet, gewoon gezond verstand gebruiken
 
Terug
Bovenaan