Opnieuw op eigen benen na een lange relatie

Dafuq, iemand spreekt zijn gevoelens hier uit dat het binnenkomt om een ex tegen te komen en vervolgens vliegde gulle erop alsof dat, dat abnormaal is. Ik denk dat het niet meer dan normaal is dat uw maag daar toch van omkeert. Zelfs al gewoon geconfronteerd worden op straat kan pijnlijk staan, laat staan wanneer je ziet dat ze aan het daten is met anderen. Roept sowieso herinneringen, toekomstbeelden,... op dus niet meer dan normaal dat, dat wat met eens mens doet.
Staat volledig los van het feit dat het ook normaal is dat zowel zij als jij verder gaan hé

Voor mij zal het contact ook nooit meer goedkomen. Hij heeft alle bruggen verbrand en zeker door mij fysiek aangevallen te hebben met toch wel ernstige gevolgen (periode van medische werkonbekwaamheid) en ipv dat hij zich daarvoor zou verontschuldigen maakt hij gewoon zijn versie van de feiten (af te wachten welk staartje dat correctioneel nog zal krijgen).
Ik wil jouw hoop niet de grond in stampen, maar partnergeweld wordt quasi nooit vervolgd. Enkel bij zeer zware gevolgen, duidelijke bewijslast of extreem langdurig.

Ergens begrijp ik dat wel -zonder een oordeel te vellen over jouw situatie- is de helft van al het partnergeweld ook gewoon wederkerig (beide partners plegen geweld), dus dat maakt het voor rechters heel erg moeilijk. Bovendien wordt er in de context van scheidingen ook regelmatig over gelogen om een sterkere positie te verwerven.

Ik vond het vroeger al erg als ik bedpartners had waarmee ik waanzinnig leuke (lees: nasty) seks had (op haar/hun initiatief) en dus wist dat de volgende dat ook mocht beleven.

Dus ik snap je volledig als het jouw échte partner was, dat is nog tig keer erger

Dat er een andere vent met zijn vieze poten aan uw vrouw zit waar je 15 jaar mee bent samen geweest.

Toch niet zo gek om dat vervelend te vinden.
Dus dan kijk je ook zo naar jezelf?
Uiteindelijk ben jij dan ook zo’n viespeuk die aan een ander zijn ex vrouw gaat zitten die misschien ook uit een relatie van 15 jaar komt.

Dus dan kijk je ook zo naar jezelf?
Uiteindelijk ben jij dan ook zo’n viespeuk die aan een ander zijn ex vrouw gaat zitten die misschien ook uit een relatie van 15 jaar komt.
Man man man - Begrijpend lezen is toch moeilijk precies. Chickenlal komt uit een langdurige relatie die hij niet heeft opgezegd zijn partner heeft dat gedaan. Hij is duidelijk nog in een verwerkingsproces en vindt het nog moeilijk om te aanvaarden dat zijn ex-partner andere partners heeft. Nergens zegt hij dat ze dat niet mag doen of dat die andere venten vuile verkrachters zijn, het enige wat hij onder woorden wilt brengen (misschien wat plat) is dat hij het nog moeilijk heeft om dit te aanvaarden.
Als je dit niet kan begrijpen van een puur emotioneel perspectief denk ik dat het eerder aan jezelf ligt dan aan Chickenlal.

Dafuq, iemand spreekt zijn gevoelens hier uit dat het binnenkomt om een ex tegen te komen en vervolgens vliegde gulle erop alsof dat, dat abnormaal is. Ik denk dat het niet meer dan normaal is dat uw maag daar toch van omkeert. Zelfs al gewoon geconfronteerd worden op straat kan pijnlijk staan, laat staan wanneer je ziet dat ze aan het daten is met anderen. Roept sowieso herinneringen, toekomstbeelden,... op dus niet meer dan normaal dat, dat wat met eens mens doet.
Staat volledig los van het feit dat het ook normaal is dat zowel zij als jij verder gaan hé
Goh, ik zeg nergens dat ik het abnormaal vind, maar ik begrijp het ook niet helemaal nee. Het gaat hier over een situatie waarin je het zelf gedaan hebt gemaakt hé. Ik begrijp zeker dat het hard binnenkomt als iemand de relatie beëindigt en je haar, midden in je liefdesverdriet-fase, tegenkomt op Bumble. Maar in een situatie waarin je zélf de beslissing neemt dat julie niet samen horen snap ik dat niet helemaal. In dat geval zou ik eerder blij zijn dat m'n ex de breakup ook een plaats heeft kunnen geven en weer klaar is om te gaan daten.

Uiteraard kan het zijn dat ik helemaal fout interpreteer wat Ebel bedoelt, het was ook maar gewoon een reactie op een post van twee zinnetjes hoor. x

Oh ja, posts waarin wordt geclaimd dat andere venten met hun poten van hun ex moeten blijven vind ik zéér bedenkelijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan