Opmerkelijke huizen te koop

Daar zou ik dus nooit willen wonen. Elke keer op café een risico dat ge na een pint te veel weer bij één van de buren binnen wandelt/kruipt/struikelt.
Goh is ongeveer hetzelfde met de verkavelingen van tegenwoordig, die dan worden opgekocht door een projectontwikkelaar. Allemaal dezelfde woningen.

Kadastraal inkomen : € 15.953

Ok met 4.5 miljoen moet je al wat geld hebben. Maar stel dat ik dat er voor kon opbrengen. Om dan elk jaar 15k of... van mijn inkomen of pensioen te moeten spenderen om er te mogen wonen kweet het zo nog niet...

Denk dat die 16K nog het minste zal zijn van je jaarlijkse kosten.
Wat zeggen ze, 2% van de waarde van een huis elk jaar om het in goede staat te houden?

Denk dat die 16K nog het minste zal zijn van je jaarlijkse kosten.
Wat zeggen ze, 2% van de waarde van een huis elk jaar om het in goede staat te houden?
Dat is theoretisch hé. Daarnaast moeten we ook eerlijk zijn, dat percentage is meestal eerder iets dat je elk jaar aan de kant moet zetten om op termijn het geld te hebben voor de aanpassing.

En na 20 jaar, zal het niet de eerste zijn die er desondanks toch geen rotte frank in steekt en het toch gewoon verder bewoont tot aan zijn / haar dood.

Maar je hebt gelijk, enkel en alleen die buiten in orde houden gaat al een aardige duit kosten of tijd als je dat zelf gaat doen. Dus nope, niet geïnteresseerd.

In deze straat (sorry, laan) is het een soort van Monopoly. Je huis verdubbelt er in waarde.

Gelukkig hadden ze nog geld voor deftige zetels.
06efad4a63f842c2bf4ff6cd15a1fb40.JPG

Onwaarschijnlijke prijs :crazy:
Dat huis heeft hier al ooit eens gestaan, ik herken die tuin met dat zwembad. Ze geraken er niet van af aan die prijs, raar.
Ik denk dat dit huis zelfs een aantal jaar geleden te koop heeft gestaan, toen ook met een sfeervolle avondverlichtingfoto van het zwembad. Het zal toch niet zo het ding van de nieuwe eigenaar zijn geweest.
Gelukkig hadden ze nog geld voor deftige zetels.
06efad4a63f842c2bf4ff6cd15a1fb40.JPG
Dat budget hebben ze gestoken in de garage. Want een garage is altijd een meerwaarde, zeker in de buurt van Leuven waar parkeren niet altijd handig is. Ook voor de vele fietsen die er rondrijden is die garage echt... Oh. Wacht.

Zo'n zetels kunnen enorm prijzig zijn: Ligne Roset Togo Sofa
Of het past in deze ruimte, da's een andere vraag :crazy:
Hier staat zo'n Togo, zalige zetels maar je mag geen rugklachten hebben om er in te kunnen zitten.

Dat huis in Heverlee... Dat is weer een eigenaar die denkt dat alles in het Leuvense van goud is gebouwd. Blijft me verbazen hoe hoog de vraagprijzen in die regio liggen.

Maar op zich vind ik het wel geen lelijke woning.

Terug
Bovenaan