€1650 KI5 hectare grond![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
€1650 KI5 hectare grond![]()

Wordt zoiets bij verkoop niet standaard herzien? Of zou dat te logisch zijn.Bouwjaar
1975
en dus nooit herzien waarschijnlijk.
Nee. Enkel bij aangegeven verbouwingen. En dan nog.Wordt zoiets bij verkoop niet standaard herzien? Of zou dat te logisch zijn.
Zoals green mamba gezegd heeft. Dat is ook de kritiek op het systeem van de KI. Het is voorzien om om de 10 jaar herzien te worden, heck het staat zelfs zodanig in de wetgeving. Maar men heeft dit nooit gedaan. Waardoor je dan ook de discrepantie krijgt met de personen die een nieuwbouw zetten in vergelijking met dezelfde mensen die exact dezelfde "luxe/comfort" voorzien maar dit doen in een niet aangegeven verbouwing.Wordt zoiets bij verkoop niet standaard herzien? Of zou dat te logisch zijn.
Het is voorzien om om de 10 jaar herzien te worden, heck het staat zelfs zodanig in de wetgeving. Maar men heeft dit nooit gedaan.
EPC f en een ki van 2k+. Valt zeker iets mooi van te maken, al zullen er gezien de historische staat van het gebouw wel beperkingen zijn .![]()
Benieuwd voor hoeveel zoiets gaat
Dat hele huis is trash maar die grijze roodstaart in zo een kleine kooi breekt mijn hart
Lijkt precies een huis uit zo'n reeks over een seriemoordenaar.
Da's het meest creepy huis dat ik in jaren gezien heb
Wel een prachtige dakconstructie van binnen!
Maar dan houd het voor mij wel op. Ziet er een beetje uit als een bijeenkomst plaats voor een sekte.

Niet voor die prijshttps://www.biddit.be/nl/catalog/detail/232445
Op zich wel iets moois van te maken, maar die foto's lol
. Daar wil ik zelfs niet aan beginnen...
De mensen op die paar buitenfoto's hebben ook zo'n pose alsof de seriemoordenaar net door een combi opgepikt is, en ze nog staan na te peinzen met de handen in de zij of een hand aan de kin: "niet te geloven dat die al heel ons leven gewoon naast ons woont, wat heeft zich hier allemaal afgespeeld".Lijkt precies een huis uit zo'n reeks over een seriemoordenaar.
Prijs is toch ook weer flink van het potje gerukt. In NL zijn de prijzen natuurlijk altijd wat hoger.Wanneer je foto's kunt ruiken: https://www.funda.nl/koop/lelystad/huis-42889146-voorstraat-104
Kijk vooral ook dit (staat in zoekertje)Prijs is toch ook weer flink van het potje gerukt. In NL zijn de prijzen natuurlijk altijd wat hoger.