Opmerkelijke huizen te koop

Waar haal je dat? Je kan wel degelijk gas binnentrekken hoor, maar je teller staat dan aan de straat. Is bij ons ook zo, oprit van 80m en perfect 2 jaar geleden gas binnengetrokken.
Hier niet mogelijk, oprit van 150m - gezien particuliere woning enkel mogelijk om op lagedruk net aan te sluiten, 4 gelaste leidingen (diameter 100 dacht ik) nodig zonder garantie op voldoende debiet.

Prijs was om ziek achterover van te vallen :ROFLMAO:

Hier niet mogelijk, oprit van 150m - gezien particuliere woning enkel mogelijk om op lagedruk net aan te sluiten, 4 gelaste leidingen (diameter 100 dacht ik) nodig zonder garantie op voldoende debiet.

Prijs was om ziek achterover van te vallen :ROFLMAO:
Prijs daarvoor is voor iedereen om ziek achterover te vallen, indien de maatschappij dat niet subsidieerde ;p.

Waar haal je dat? Je kan wel degelijk gas binnentrekken hoor, maar je teller staat dan aan de straat. Is bij ons ook zo, oprit van 80m en perfect 2 jaar geleden gas binnengetrokken.
Ahja just daar had ik niet bij stilgestaan. Wij hebben toen massa's drama gehad om op 21m de tellers te plaatsen. Wel gelukt uiteindelijk. Alternatief mochten we voor een premium idd een kast zetten in onze kleine voortuin (geen zicht dus). Hier zou dat geeneens opvallen. I stand corrected.

En het ligt ook nog eens midden in het industrieterrein... Dat is op de Wijngaardveld in Aalst tussen de garages en fabrieken. Denk dat de Tupperwarefabriek achter de haag staat 😅
De Tupperwarefabriek staat inderdaad letterlijk achter de haag van de achtertuin. Op de foto's lijkt het alsof dit huis zich aan de rand van een natuurgebied bevindt maar in werkelijkheid lig je daar pal naast een industrieterrein.

Nu zo'n zwembad kost gemakkelijk 50-80k als je dat door een dure zwembadboer laat aanleggen. En dat saunaatje ook iets van 10-20k.
Da's al 100k dat je van die prijs kan doen om te gaan vergelijken met andere woningen zonder die luxe faciliteiten.
Dan nog de grond die aardig in de buurt zal komen van 300k+, dat laat dus voor enkel het huis en tuin iets van een 500k over. Als ik dat vergelijk met mijn nieuwbouw waar we in mei naartoe zijn verhuisd en de oppervlaktes vergelijk (stijl en uitzicht even straal negeren want jezus wat een gedrocht), dan kom je aardig in de buurt en ik heb hier geen zwembad noch aangelegde tuin.
Dan de echte minpunten: stookolie, EPC niet vermeld dus realistisch geschat torenhoog wegens het ook ontbreken van bouwjaar.

Als je miljonair bent of wil zijn binnen een 20-25 jaar zijn er denk ik toch betere opties.

Alles kan natuurlijk. Maar ik vermoed dat je er toch genoeg voor betaald hebt. Zuiver aan materiaalkost zit je vandaag vlot aan 2000-2500 euro afhankelijk van wat je kiest. Dan heb je nog geen werkuren geteld etc.

Indien je de plaats hebt kan je ook altijd opteren voor een boven/ondergrondse tank via Antargaz Bv.

Nu zo'n zwembad kost gemakkelijk 50-80k als je dat door een dure zwembadboer laat aanleggen. En dat saunaatje ook iets van 10-20k.
Da's al 100k dat je van die prijs kan doen om te gaan vergelijken met andere woningen zonder die luxe faciliteiten.
Dan nog de grond die aardig in de buurt zal komen van 300k+, dat laat dus voor enkel het huis en tuin iets van een 500k over. Als ik dat vergelijk met mijn nieuwbouw waar we in mei naartoe zijn verhuisd en de oppervlaktes vergelijk (stijl en uitzicht even straal negeren want jezus wat een gedrocht), dan kom je aardig in de buurt en ik heb hier geen zwembad noch aangelegde tuin.
Dan de echte minpunten: stookolie, EPC niet vermeld dus realistisch geschat torenhoog wegens het ook ontbreken van bouwjaar.

Als je miljonair bent of wil zijn binnen een 20-25 jaar zijn er denk ik toch betere opties.
Venale waarde van dat huis in Rumst op 500K zetten, zonder het zwembad is toch zot veel?

Venale waarde van dat huis in Rumst op 500K zetten, zonder het zwembad is toch zot veel?
Ja tuurlijk, want dat is niet te vergelijken met een nieuwbouw.
Maar Rumst is hot, ligging is goed (pal aan Mechelen, tussen Antwerpen en Brussel).
Een nieuwbouw is ook altijd duurder dan op het prijskaartje staat he, omwille van toch wat extra binnenin, en de aanleg van een tuin is toch niet te onderschatten qua kost.
Een huis is waard wat de zot eraan wil geven.

In de regio hier staan deze bijvoorbeeld te koop, ze vervangen een oude boerderij/hoeve op een lelijk kruispunt ergens aan een voetbalveld:
Da's een half miljoen voor een halfopen huis van ochgod geen 200 m2 BRUTO op een lapke grond van 300m2.
Die buitenmuren zullen allemaal richting de 40cm dikte gaan, dus je werkelijke binnenruimte is nog een pak kleiner.

Dusja, je betaalt veel om in Rumst in een oud krot met zwembad te wonen. Maar ik denk niet dat ze met de huidige grond en nieuwbouwprijzen er meer dan 10-15% boven hun "venale waarde" gaan zitten. Zo is er toch ruimte om af te dingen he 😅.

Die sauna lijkt me toch een relatief goedkoop iets te zijn hoor, de afwerking ziet er niet top uit. Wij hebben voor een sauna op maat vorig jaar een kleine 12000 euro betaald, met veel kwalitatiever hout en all-in (dus ook electriciteit, afwerking naar plafond toe, ... weliswaar wel ingesloten, dus maar 1 af te werken muur)

Ja tuurlijk, want dat is niet te vergelijken met een nieuwbouw.
Maar Rumst is hot, ligging is goed (pal aan Mechelen, tussen Antwerpen en Brussel).

Dusja, je betaalt veel om in Rumst in een oud krot met zwembad te wonen. Maar ik denk niet dat ze met de huidige grond en nieuwbouwprijzen er meer dan 10-15% boven hun "venale waarde" gaan zitten. Zo is er toch ruimte om af te dingen he 😅.

Als er iemand een van café tot woonhuis omgebouwde rijwoning nodig heeft in Rumst, slide in my DM :laugh::scream:

Terug
Bovenaan