Green Mamba
Well-known member
Met een q80 moet dat wel lukken.
Maandelijkse betaling
€ 5.914,22
Jouw debettarief
2,49%
Je JKP
2,61%
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een q80 moet dat wel lukken.
Dat is nog wel een mooi huis, maar idd die prijs

Wel machtige locatie om te wonen (buiten het feit dat ge tussen 3 campussen gesandwiched zit, wat zowel een voor- als nadeel is).
.Da's om gemakkelijk pannenkoeken te kunnen bakken.Maar de keuken heeft wel een plafond van 3 (!) meter!
(!)(!)(!)(!!!!!)(!!)
(!)
Goh ja uiteindelijk is dat (als er niks effectief kapot is) een huis dat je kan kopen en waar je 10+ jaar in kan wonen zonder grote ingrepen te doen. Daar is imo niks bij dat 'moet' gereneoveerd worden.![]()
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 385.000
Bent u op zoek naar een unieke woonst? Ontdek dan zeker deze solide open bebouwing te Wichelen. Bezoekdag 14/5 op afspraak. Deze woning bevindt zich in een rustige straat, met zicht op de velden aan de voorzijde. De centrale inkomhal biedt toegang tot de ruime woonkamer met naastliggende...www.immoweb.be
Foto 10 en 11.
Verder wel een huis met veel potentieel als je een stevig renovatiebudget (en smaak) hebt.
Goh ja uiteindelijk is dat (als er niks effectief kapot is) een huis dat je kan kopen en waar je 10+ jaar in kan wonen zonder grote ingrepen te doen. Daar is imo niks bij dat 'moet' gereneoveerd worden.
esthetiek is voor mensen met veel geldVeel voetballen zal je wel niet moeten dien in dienen hof... heel absurde opstelling van de zonnepanelen toch. Zelf er gewoon iedere dag op staan kijken zou mij irriteren, 'tis niet dat het een mooi esthetisch element is.

Abnormaal duur.... Zelfs voor Heverlee.Zo ver had ik zelfs nog niet gekeken.
Die keuken zou niet misstaan in een sociale woning uit de jaren 90.
Het heeft soms zelfs voordelen: koeler in de zomer en boven, dus als je wakker bent, geniet je het meest van het uitzicht.![]()
Exclusieve Lichtrijke Woning Met Mogelijkheid Tot Beroeps...
KIJKDAG OP ZATERDAG 21 MEI 2022. MAAK NU UW AFSPRAAK OP 015 22 11 11GELIJKVLOERS Inkomhal 10 m² op natuursteen (arduin) met gastentoilet met handenwasser. Lichtrijke bureelruimte 16 m² op natuursteen met ingemaakte kasten en deur naar tuinzijde. Ruime nachthal 19 m² op natuursteen. 1ste slaapkame...www.immopoint.be
Habba habba (behalve die kleine, smalle ramen, diegene die die mag kuisen zal bij zijn).
Also: "schat, ik ben naar beneden hé, ik ga slapen". Maar eenmaal aan gewoon maakt dat niet uit of bad- en slaapkamers nu op de beneden of bovenste verdieping zijn zeker?
Properkes, niet "ik geef er 3miljoen voor" properkes, maar ik vind het wel nice. Ook tenminste 1 rechte lijn in de stijl... behalve dan die groene seks cinema op foto 22.
Heel mooie vloer vind ik vooral.![]()
Exclusieve Lichtrijke Woning Met Mogelijkheid Tot Beroeps...
KIJKDAG OP ZATERDAG 21 MEI 2022. MAAK NU UW AFSPRAAK OP 015 22 11 11GELIJKVLOERS Inkomhal 10 m² op natuursteen (arduin) met gastentoilet met handenwasser. Lichtrijke bureelruimte 16 m² op natuursteen met ingemaakte kasten en deur naar tuinzijde. Ruime nachthal 19 m² op natuursteen. 1ste slaapkame...www.immopoint.be
Habba habba (behalve die kleine, smalle ramen, diegene die die mag kuisen zal bij zijn).
Also: "schat, ik ben naar beneden hé, ik ga slapen". Maar eenmaal aan gewoon maakt dat niet uit of bad- en slaapkamers nu op de beneden of bovenste verdieping zijn zeker?
Jup, die cinema viel wel buiten de toon voor een verder wel geslaagd interieur.Properkes, niet "ik geef er 3miljoen voor" properkes, maar ik vind het wel nice. Ook tenminste 1 rechte lijn in de stijl... behalve dan die groene seks cinema op foto 22.
![]()

Dat noemen we een kotkamer.24 m², dat heb ik nog niet veel gezien. https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/studio/te-koop/kortrijk/8500/9901317?searchId=

24 m², dat heb ik nog niet veel gezien. https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/studio/te-koop/kortrijk/8500/9901317?searchId=
( en ja die verkopen )8 foto's per vierkante meter. Je kan niet zeggen dat de advertentie niet gedetailleerd is.![]()
Moderne og lys 1-roms med flott utsikt - Nærhet til BI - To felles solrike takterrasser - Heis - "Alt" inkl. i fellesutg
Nordvik v/Konstantin Karlsson ønsker velkommen til en stilfull 1-roms leilighet i Stavangergata 46 A. Leiligheten ligger meget attraktivt til på Bjølswww.finn.no
220k in oslo( en ja die verkopen )