Opmerkelijke huizen te koop

Ik moest meteen aan dit topic denken :woohoo:
Esthetisch vind ik het mits wat kleine ingrepen nog net kunnen, maar praktisch en qua akoestiek zal dat wel een hoop rommel zijn zeker?
Die tv aan die trap. :')

Dat vind ik nu echt zum kosten gelijk het er nu bij ligt. Precies alsof dat gewoon golf platen zijn langs elke kant (zal wel niet, want epc 245). Dat moet nogal galmen binnen en tengelen op dat dak als het regent.
:eek: @ die tv aan de trap idd, die scheve ramen boven, die borden van BXL en ristorante, de vloer boven, die "raket bank" (of wat is het?) buiten,...

lmao ja de akoestiek, ik kan het mij niet inbeelden.
ik doe altijd de 'klaptest', door in elke kamer luid te klappen en de echo waar te nemen.
onvoorstelbaar dat andere mensen daar zich niet aan storen. in zulke kamers spreek ik altijd super stil om de reverb en echo tegen te gaan.

lmao ja de akoestiek, ik kan het mij niet inbeelden.
ik doe altijd de 'klaptest', door in elke kamer luid te klappen en de echo waar te nemen.
onvoorstelbaar dat andere mensen daar zich niet aan storen. in zulke kamers spreek ik altijd super stil om de reverb en echo tegen te gaan.
ik denk als ge daar zou klappen dat ge instant tinnitus krijgt

Dat is zo mogelijk wel het verschrikkelijkste dat ik hier al heb zien passeren. Is dat goed geprijsd voor een huis in die regio? Ik kan me niet inbeelden dat ik daar zelf meer aan zou willen geven dan de grondwaarde.

Ideaal toch om uw PS5 naast te hangen?

Naamloos.png

Dit doet toch keihard aan als een bureel/showroom van ne kleine zelfstandige die noodgedwongen daar ook echt is moeten gaan wonen en plots een echte badkamer en berging enzo nodig had en dan maar in de vlugte met wat restmateriaal zijn magazijn opt 1ste heeft omgebouwd....

Fuck da had ik gemist :laugh:

Op zich stoort die 'industriële' look beneden mij niet echt eigenlijk, met die open keuken ook nog tof.
Al zijn er wel rare plekken ook bij waar ze precies dachten 'ik koop 2 platen gyproc en daarmee moeten we het doen'.

Ik vraag mij af wat zoiets kost om te bouwen. Boven zijn het ook gewoon poutrels met sandwichpanelen op.

Dit doet toch keihard aan als een bureel/showroom van ne kleine zelfstandige die noodgedwongen daar ook echt is moeten gaan wonen en plots een echte badkamer en berging enzo nodig had en dan maar in de vlugte met wat restmateriaal zijn magazijn opt 1ste heeft omgebouwd....
Echt vakmanschap ja ...

Scheve wanden, een keuken die eruit ziet als de toilethal van de Zillion. En wtf staat die moto daar in de weg in de living?

Terug
Bovenaan