Wat @Bloembak al zei, maar voor rijke hollanders is Lanaken wel degelijk de place to be de afgelopen 50 jaar.nu ook weer niet dat ik ze ga zien zeggen Lanaken that is the place to be... Daar moet ik mij absoluut een villaatje scoren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat @Bloembak al zei, maar voor rijke hollanders is Lanaken wel degelijk de place to be de afgelopen 50 jaar.nu ook weer niet dat ik ze ga zien zeggen Lanaken that is the place to be... Daar moet ik mij absoluut een villaatje scoren.
slaapkamer + badkamer van 120 vierkante meterhttps://www.hillewaere-vastgoed.be/...awijk-te-bolderberg-op-een-domein-van-9400-m2
Ook in Limburg, nog een stukje groter.
+2000m² bewoonbare oppervlakte

Is dat tennisveld aan de andere kant van de baan ?https://www.hillewaere-vastgoed.be/...awijk-te-bolderberg-op-een-domein-van-9400-m2
Voor ik klikte dacht ik: nice, dik kot zien. Na het klikken dacht ik: wat een gedrocht is da?https://www.hillewaere-vastgoed.be/...awijk-te-bolderberg-op-een-domein-van-9400-m2
Vind dit toch wel meevallen :Voor ik klikte dacht ik: nice, dik kot zien. Na het klikken dacht ik: wat een gedrocht is da?
. Soms stel ik mij de vraag hoe goed dit type van panden verkopen. En of dit type woningen niet gewoon verkocht wordt voor 100'en K onder de vraagprijs...Die 130k voor na-isolatie slaat terug op het plaatsen van een sarkingdak. Als je langs binnen isoleert zegt de prijsindicatie dat het dan maar 30k (precorona) kost. Dat is al een heel verschil. Als je het totaal van de prijsindicaties uit de epc erbij neemt voor energetische renovaties kom je misschien uit op iets van een 200k. Dat is een fractie vergeleken met de totaalkost van zo'n huis.Ja, ben een beetje te kort door de bocht gegaan.
Had de 2000L gewoon omgezet naar 2000€. Maar dat was eigenlijk eerder 1000l.
Maar moet je nu het volledige schokgehalte ondergraven ja !!!!!!.
Glas zal nog wel dubbel glas zijn. Het dak zijn ze te mottig geweest om te verifiëren welke isolatie er voorzien is, en hebben ze gewoon gesteld hier zit te weinig isolatie in. En wil je isolatie voorzien voor de daken : aub dat is 140k, voor de prijsstijgingen natuurlijk.
Ja de pauperwijze.
Neen, mijn vader en grootouders doen dat ook niet, en in plaats van de anders 2000l die ze verstoken, verstoken ze maar een 1000 - 1200l daardoor. Maar op de slaapkamer is het ijskoud, op de badkamer is het ijskoud, ... als je zo een villa hebt, dan verwacht je toch iets anders hé.
Man dat ziet er deprimerend uit, ik word gewoon droevig door er naar te kijken.![]()
Huis te koop , 2 slaapkamers , € 486.000
opp.756m2 2slk.i dress. douche, living open keuken garage ,tuin terras 2wc, gelegen einde doodlopende straat slechts 1 buur aparte woonwijk ben woning (houten binnenwanden) verwarming pelletskachel 13 kwwww.immoweb.be
Misschien dat er op voorhand een onderzoek is of je wel voldoende financieel draagkrachtig bent. Om eerlijk te zijn, geen idee. Op mijn eentje is zo'n huis ook gewoon overkill... zelfs al zou ik dat kunnen betalen.Wat ik me afvraag voor zo'n huis. Als jij of ik daar nu gewoon voor bellen en zeggen dat je wilt gaan kijken.. gaan ze dan gewoon elke pipo die wilt laten komen ?
Nu, dat is een schitterend huisMisschien dat er op voorhand een onderzoek is of je wel voldoende financieel draagkrachtig bent. Om eerlijk te zijn, geen idee. Op mijn eentje is zo'n huis ook gewoon overkill... zelfs al zou ik dat kunnen betalen.
Nu bon, dit is wel frappant dat het in optie is : https://www.hillewaere-vastgoed.be/...legen-hoeve-met-romantische-tuin-op-4-hectare
Al lijkt mij daar eventueel toch ook wel wat potentieel te zijn als verkaveling...
Logisch, op een doodsprentje staan er meestal bloemen.Man dat ziet er deprimerend uit, ik word gewoon droevig door er naar te kijken.
Ik heb doodskaartjes gezien die er minder deprimerend uitzagen.
² daar zou ik zo in kunnen gaan wonen. Straalt gewoon warmte en gezelligheid en ruimte uit.Nu, dat is een schitterend huis
² daar zou ik zo in kunnen gaan wonen. Straalt gewoon warmte en gezelligheid en ruimte uit.
Tof. Elke dag een andereDie 130k voor na-isolatie slaat terug op het plaatsen van een sarkingdak. Als je langs binnen isoleert zegt de prijsindicatie dat het dan maar 30k (precorona) kost. Dat is al een heel verschil. Als je het totaal van de prijsindicaties uit de epc erbij neemt voor energetische renovaties kom je misschien uit op iets van een 200k. Dat is een fractie vergeleken met de totaalkost van zo'n huis.
Je moet ook rekenen dat de indeling van huizen van die omvang meestal anders gedimensioneerd is als een huis van 180m2. Het aandeel effectieve 'leefruimte' dat verwarmd wordt is veel kleiner dan in een compacte woonst. In dat tweede huis in H-Z zie je bv dat er maar lieft 7 slaapkamers en 7 badkamers deel uitmaken.
Ongebruikte gastruimtes verwarmen is nutteloos, rijk of pauper. Om maar te zeggen dat je de stookkosten niet zomaar kan extrapoleren.
Bij zo'n woning moet je vooral maken dat het interieur mee deel uitmaakt van de verkoop, want anders heb je héél veel werk.En zo zie je toch dat goestingen en smaken toch zo gemakkelijk kunnen verschillen, ik krijg net een koud gevoel van dat huis, of toch alleszins van de betegelde ruimtes. Er is ook weinig harmonie en nogal een onrustige vibe met al hun verschillende texturen en materialen al is dat natuurlijk op te lossen. De buiten is inderdaad zeer idyllisch maar gezien ons Belgisch klimaat lijk het ook vooral een hoop nattig- en zompigheid.
Wel leuke ruimtes, tis zeker eens iets anders.
Een afwerker gaf mij jaren geleden de tip: zie dat je de buitenkant van het huis schoon vindt want die vorm kan je achteraf niet meer veranderen. De binnenkant daarintegen, daar is alles mogelijk.En zo zie je toch dat goestingen en smaken toch zo gemakkelijk kunnen verschillen, ik krijg net een koud gevoel van dat huis, of toch alleszins van de betegelde ruimtes. Er is ook weinig harmonie en nogal een onrustige vibe met al hun verschillende texturen en materialen al is dat natuurlijk op te lossen. De buiten is inderdaad zeer idyllisch maar gezien ons Belgisch klimaat lijk het ook vooral een hoop nattig- en zompigheid.
Wel leuke ruimtes, tis zeker eens iets anders.
Ik had vooral direct de gedachte dat al die ruimtes heel vol staan, en dat er heel veel frulletjes stof en vuil gaan verzamelen.Bij zo'n woning moet je vooral maken dat het interieur mee deel uitmaakt van de verkoop, want anders heb je héél veel werk.
Niet mijn stijl, maar kan wss wel wat mensen bekoren die mooie foto's van hun huis willen maken. Praktisch lijkt het me wel helemaal niet.