Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amaai
Ik sta er van te zien dat het "maar" 2,9 M€ kost... 1.100 m2 bewoonbaar met duidelijk nen hoop hoogwaardig custom made stuff, en dan 5,5ha aangelegde grond.
Ik zou wel stook- en onderhoudskosten niet willen betalen.

Als je weet dat ze voor onderstaand die prijs vragen, en waarschijnlijk zullen krijgen… Dan zijn die panden relatief correct geprijsd..Blijft toch een dure aangelegenheid hier in de buurt.
Dacht dat dees even zou duren, op minder dan een week in optie: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/koningshooikt/2500/9819224?searchId=62659399bec6f
Dees zijn ook in de buurt. Wel al zeer lang te koop. Zeer nice, maar wat wat een prijzen ook weer...
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/lier/2500/9510498?searchId=626596672da66
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/koningshooikt/2500/9717694?searchId=6265969c5d614
Dees ook nog. Kunt ge een pareltje van maken, maar komaan... wat een prijs voor een EPC van 700+
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...ngshooikt/2500/9818142?searchId=626596cb21fc1
Was dat niet in huizenjagers? Dat was een ander kasteel dat veel minder chique was toch.Ik geloof dat dat huis al meer dan een jaar te koop staat. Ik dacht zelfs dat dat nog gepasseerd is op 9 lives niet ?
Daar was zelfs in de tijd nog een VTM programma in opgenomen.
In ieder geval lijkt de vraag in dat segment van woningen mij enorm beperkt.
Ik doelde op dat van lier.Was dat niet in huizenjagers? Dat was een ander kasteel dat veel minder chique was toch.
Dat was Blijven Slapen.Was dat niet in huizenjagers? Dat was een ander kasteel dat veel minder chique was toch.
Gordijnen aan de ramen in de garage, but why?Hier is het omgekeerde:
Mooie prijs maar die stijl is er way over!
Volgens mij is dat hier al eens gepasseerd, staat intussen langer dan een jaar te koop.
![]()
Villa te koop , 4 slaapkamers , € 579.500
Unique Properties verkoopt deze mooie villa met ruime zuid-gerichte tuin vlakbij het centrum van Scherpenheuvel! Met een totale grondoppervlakte van ruim 15a en een totale bewoonbare oppervlakte van 341 m² is dit werkelijk een uniek pand! Op het gelijkvloerse verdiep is er een ruime inkomhal met...www.immoweb.be
Ge krijgt er zelfs ne schone koloniale lampenhouder bij! Skibril moet je wel nog kopen om sneeuwblindheid te vermijden met al dat wit.
![]()
What happens in the garage...Gordijnen aan de ramen in de garage, but why?
Waarom een garage met grote autopoort na een doorgang waar enkel een fiets door kan?Gordijnen aan de ramen in de garage, but why?

"Buurman, wat doet u nu?"What happens in the garage...
Bwa dat renoveren valt nog mee? Toffe epc. Hooguit parket opschuren en op termijn badkamer en keuken vervangen.Aangezien we hier ook huizen mogen posten die veel te duur zijn.
![]()
Huis te koop , 4 slaapkamers , € 475.000
Grote bel-etagewoning op enkele minuten stappen van station, scholen en winkels. -Gelijkvloers: Inkom, ondergrondse garage, volledig onderkelderd met 3 bergruimtes voorzien van schabben en kasten. Aparte wasruimte met regenwaterput voor 1 WC en wasmachine. -1ste verdiep : salon, eetkamer, WC...www.immoweb.be
Vijfhonderdduizend euro, ge moet dat nog gans renoveren en achter uwe tuin ligt iets met heel veel elektriciteit (ik weet zelfs niet wat het is).
Vijfhonderdduizend euro mannekes. Dag moeder.
Chauffagebuizen op de muur, boven ligt er volgens mij oude vinyl? Badkamer en keuken moeten eruit. Die zolder moet je gans aanpakken om dat iets of wat modern te maken.Bwa dat renoveren valt nog mee? Hooguit parket opschuren en op termijn badkamer en keuken vervangen.
Ik denk dat gij nog zou verschieten hoe een significant deel van de Belgen wonen?Chauffagebuizen op de muur, boven ligt er volgens mij oude vinyl? Badkamer en keuken moeten eruit. Die zolder moet je gans aanpakken om dat iets of wat modern te maken.
Voor mij is dat een grote renovatie al.
Ik vermoed dat er weinig mensen zijn met een budget van 500k die dit als ‘instapklaar’ beschouwen. Daar wordt toch wel terecht meer van verwacht?Ik denk dat gij nog zou verschieten hoe een significant deel van de Belgen wonen?
Nee hier ben ik akkoord mee. Er zullen wel mensen dit kopen om in te wonen as is, maar de meesten zullen willen renoveren.Maar ben ik nu echt zo fout om te denken dat mensen die dat budget spenderen daar dan sowieso werken in gaan doen?