XA4
Well-known member
"mogelijkheid voor nieuwbouw van 440 m2 vloeroppervlakte plus overdekte terrassen , foto’s van een ontwerp voor deze optie van S3A architecten Mechelen"Wat doen die renders der tussen? Lijkt er in de verste verte niet op
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"mogelijkheid voor nieuwbouw van 440 m2 vloeroppervlakte plus overdekte terrassen , foto’s van een ontwerp voor deze optie van S3A architecten Mechelen"Wat doen die renders der tussen? Lijkt er in de verste verte niet op
"mogelijkheid voor nieuwbouw van 440 m2 vloeroppervlakte plus overdekte terrassen , foto’s van een ontwerp voor deze optie van S3A architecten Mechelen"

Vooral iets raar, heel raar.Huis dat ik vandaag online tegen kwam - niet praktisch, niet mijn stijl maar wel "opmerkelijk" te noemen:
https://www.zimmo.be/nl/maldegem-9990/te-koop/huis/K16QX/?search=deac32f57c636ad512c8aa9b0aa4a0ff
Wat ik me vooral afvraag bij zo’n architecten: hebben die ooit zelf kinderen gehad? Zo’n huizen zijn vragen om ongelukken, hoewel ze hier toch al glas geplaatst hebben op een paar van de niveausDus je kan 1,2 miljoen betalen om het kot zowat helemaal af te smijten en iets nieuws te zetten (beetje kort door de bocht samengevat). Volgende stap is dat ze zo'n renders ook bij bouwvallige toestanden uit de jaren '50 erbij zetten
Huis dat ik vandaag online tegen kwam - niet praktisch, niet mijn stijl maar wel "opmerkelijk" te noemen:
https://www.zimmo.be/nl/maldegem-9990/te-koop/huis/K16QX/?search=deac32f57c636ad512c8aa9b0aa4a0ff
Huh ik vind dat best mooi eigenlijk. Ik vraag me wel af of mijne grasrobot die helling van de voortuin (voorgeveltuin?) aankanHuis dat ik vandaag online tegen kwam - niet praktisch, niet mijn stijl maar wel "opmerkelijk" te noemen:
.Over praktisch etc geen idee. Maar dat charmeert mij eigenlijk wel. Dat is toch 10x leuker dan een witte nieuwbouwblok, ook vanbinnen?Dus je kan 1,2 miljoen betalen om het kot zowat helemaal af te smijten en iets nieuws te zetten (beetje kort door de bocht samengevat). Volgende stap is dat ze zo'n renders ook bij bouwvallige toestanden uit de jaren '50 erbij zetten
Huis dat ik vandaag online tegen kwam - niet praktisch, niet mijn stijl maar wel "opmerkelijk" te noemen:
Het gaat niet alleen om bruikbare ruimte voor sommige mensen. Mij lijkt het net enorm gezellig omdat je die ‘tussenverdiepen’ en niveau’s hebt wat eigenlijk andere ruimtes zijn, maar die toch verbonden zijn met elkaar. Een intuïtief lichtplan daar en ge creëert elke avond een nieuwe woonkamer.Je verliest toch ongelooflijk veel bruikbare ruimte daarmee?
31 foto's van de keuken en het grote raam. Welke hoek hebben we niet gehad?

Er heeft hier eens een huis gestaan waar ze close ups van de kitchenaid en wijnglazen hadden genomen...Het kan nog erger, ik vind de link niet direct terug maar bij een huis dat ik recent zag, hadden ze o.a. een close-up van een hele gewone deurklink tussen de foto's gestoken![]()

Bwa, 30 are grond,550m² bewoonbare oppervlakte, epc label A, .. ik denk dat dit een correcte prijs is, en de eerste die correct is in lange tijd in kessel-lo.![]()
Huis te koop Kessel-Lo (3010)
Ontdek alle huizen te koop in Kessel-Lo (3010) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be
Kessel-loco
wel groot enzo, maar pfff zo duur
Ik begrijp ook waarom iemand in Leuven zou willen wonen. Heb er zelf gewoond en ken er nog veel vrienden. Dat is een leuke stad.Ik begrijp wel waarom. Ik heb zelf een rijhuis in centrum Leuven waarvan ik 2 kamers verhuur aan 600eur (soms 700eur in piekperiodes) per week aan expats. Ik ben quasi altijd volzet, zelfs tijdens corona. Nodeloos te zeggen dat ik zelfs geen ander inkomen meer nodig heb. Ik heb trouwens de enige tuin van de straat (99ca) en iedereen in de buurt wil er een stukje van kopen maar dat kan ik mijn lieftallige katten niet aandoen. Bijna elke week zit er wel een briefje in de bus van een of andere immo die mijn huis wil kopen. Forget it boys![]()

Wel al aan de rand van Kessel-Lo (en dacht altijd dat dat zonevreemde woningen waren eigenlijkBwa, 30 are grond,550m² bewoonbare oppervlakte, epc label A, .. ik denk dat dit een correcte prijs is, en de eerste die correct is in lange tijd in kessel-lo.
)Iedere keer ik in Leuven ben vind ik dat eerder een groot dorp.Ik begrijp ook waarom iemand in Leuven zou willen wonen. Heb er zelf gewoond en ken er nog veel vrienden. Dat is een leuke stad.
Bwa, 30 are grond,550m² bewoonbare oppervlakte, epc label A, .. ik denk dat dit een correcte prijs is, en de eerste die correct is in lange tijd in kessel-lo.
Ik vind de overgang van muur naar plafond in deze gang wel leuk gedaan: