Opmerkelijke huizen te koop

Ik begrijp wel waarom. Ik heb zelf een rijhuis in centrum Leuven waarvan ik 2 kamers verhuur aan 600eur (soms 700eur in piekperiodes) per week aan expats. Ik ben quasi altijd volzet, zelfs tijdens corona. Nodeloos te zeggen dat ik zelfs geen ander inkomen meer nodig heb. Ik heb trouwens de enige tuin van de straat (99ca) en iedereen in de buurt wil er een stukje van kopen maar dat kan ik mijn lieftallige katten niet aandoen. Bijna elke week zit er wel een briefje in de bus van een of andere immo die mijn huis wil kopen. Forget it boys :scream:

Een expat die een kamer huurt? Een kamer, is dat niet iets voor een kotstudent?

735k€ 😄

Leuk heus an sich, maar die berg in de tuin? Mag dat überhaupt wel van stedenbouw naar inkijk toe? Op elke plaats op die berg, kijk je gewoon los in de tuin en woonkamer van uw buurman. :wtf:

Pas op, ik snap de reflex hoor. Hoe hoger, hoe meer zon enzo. Allemaal goed en wel, maar niet ten koste van uw buren.

Leuk heus an sich, maar die berg in de tuin? Mag dat überhaupt wel van stedenbouw naar inkijk toe? Op elke plaats op die berg, kijk je gewoon los in de tuin en woonkamer van uw buurman. :wtf:

Pas op, ik snap de reflex hoor. Hoe hoger, hoe meer zon enzo. Allemaal goed en wel, maar niet ten koste van uw buren.
Aangezien de buren een tuinhuis op dezelfde hoogte hebben staan tegen de achtermuur zal dat geen enkel probleem vormen.

Dat lijkt mij zelfs natuurlijk reliëf richting die muur achteraan. Die "berg" afgraven zou de stabiliteit van die muur wel eens in het gedrang kunnen brengen.

Die berg in de tuin noemen ze een perceel op een helling... Niet elk perceel ligt mooi vlak hé.

Het is niet dat ze dat zo aangelegd hebben, gans dat perceel ligt op een helling :p Kijk maar eens op geopunt of gewoon op google street view met de straat die parallel loopt met het perceel (en die dan nog eens "Karmelietenberg" genoemd is ^^)

348.000 euro om enkel schuine muren te hebben :unsure:

Én airco! En heel heel heel veel lamellen...

Nuja, lijkt me wél correct geprijsd. 🤷🏼

Het eerste wat ik denk bij die eerste foto is dat ik te veel GTA heb gespeeld in mijn jonge dagen.

Die muren binnen.. is precies of ge eigenlijk nog buiten zit

9867875_8.jpg

Voor de geïnteresseerden: dat is ongeveer 1.350.000 Euro.
Dat lijkt me toch echt enorm weinig voor zo'n groot complex?
Enorm veel plekken om lijken te verbergen... Hoewel ik denk dat de collectieve Hara Kiri in die centrale zaal gebeurd zal zijn. De kuisploeg heeft goed zijn best gedaan.

Terug
Bovenaan