Opmerkelijke huizen te koop

Een alternatief in Hasselt, en voor minder dan de helft van de vraagprijs in Diest :

Inderdaad, minder dan de helft van de prijs voor een huis dat groter is, nieuwer is, een betere epc waarde heeft, een inpandige garage voor 2 auto's en parking voor 1 auto langs het huis heeft, ....

735k€ 😄
Vind dit nu echt een tophuis eerlijk gezegd. Mooi ontworpen!
Wil nu niet zeggen dat ik er 700 aan zou geven, maar als dit in Hasselt stond voor 350 ofzo, dan zeker.

ah Leuven, verbouwde rijwoningen met een bakfiets tegen de gevel en een vraagprijs om van te duizelen. Ironisch dat een sossen-bastion als Leuven net één van de duurste Vlaamse centrumsteden blijkt te zijn.

Over vastgoed in Leuven kun je een apart topic maken... Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom iedereen daar per sé in een klein rijhuis met benepen koertje wilt gaan zitten terwijl het rond Leuven groen en open is. Vanuit de landelijke rand brengt die elektrische bakfiets je toch ook in een mum van tijd naar Leuven centrum?

Ik begrijp wel waarom. Ik heb zelf een rijhuis in centrum Leuven waarvan ik 2 kamers verhuur aan 600eur (soms 700eur in piekperiodes) per week aan expats. Ik ben quasi altijd volzet, zelfs tijdens corona. Nodeloos te zeggen dat ik zelfs geen ander inkomen meer nodig heb. Ik heb trouwens de enige tuin van de straat (99ca) en iedereen in de buurt wil er een stukje van kopen maar dat kan ik mijn lieftallige katten niet aandoen. Bijna elke week zit er wel een briefje in de bus van een of andere immo die mijn huis wil kopen. Forget it boys :scream:

Het is een mooi huis maar die prijs vind ik er way over. Ook voor Leuven :)
Hier is het omgekeerde:
Mooie prijs maar die stijl is er way over!

Volgens mij is dat hier al eens gepasseerd, staat intussen langer dan een jaar te koop.

Ge krijgt er zelfs ne schone koloniale lampenhouder bij! Skibril moet je wel nog kopen om sneeuwblindheid te vermijden met al dat wit.

9759273_A.jpg

Terug
Bovenaan