ThomasMore
Well-known member
Ah Nederland: oppervlakte wordt oppervlakTijdens mijn periodieke zoektocht naar woningen in Zeeuws Vlaanderen (droom is om daar later te rentenieren weg van de drukte) deze tegengekomen:
Beetje boven budget wel![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah Nederland: oppervlakte wordt oppervlakTijdens mijn periodieke zoektocht naar woningen in Zeeuws Vlaanderen (droom is om daar later te rentenieren weg van de drukte) deze tegengekomen:

Wel mooi detail hoe dat raam boven niet uitlijnt met het raamgat.![]()
Huis te koop , 2 slaapkamers , € 735.000
Wij zijn vereerd deze exclusieve stadswoning ,aan het Groot Begijnhof, door Unesco erkend als werelderfgoed , in een autoluw straatje, midden in het historisch centrum van Leuven te koop aan te bieden. In deze omgeving, die thuiskomen en ontspanning uitademt, treft u een ware architecturale...www.immoweb.be
735k€![]()
Zot natuurlijk, maar... de Schapenstraat... ik weet niet of ge een duurder plaatske kunt vinden in Leuven. Die 1a grond betaalt ge minimum 500k, dus dat er dan nog 200k-300k nieuwbouw woning op staat, ja hoor.![]()
Wij zijn vereerd deze exclusieve stadswoning ,aan het Groot Begijnhof, door Unesco erkend als werelderfgoed , in een autoluw straatje, midden in het historisch centrum van Leuven te koop aan te bieden. In deze omgeving, die thuiskomen en ontspanning uitademt, treft u een ware architecturale...www.immoweb.be
735k€![]()
Crazy, voor wat uiteindelijk nog steeds een fancy rijhuis is... Het Begijnhof is wel nice, ik heb daar een jaar gewoond toen mijn ex doctoreerde. Met dan te zien hoeveel de huizen in de schapenstraat waard zijn voelt dat opeens aan als enorme luxe dat ik daar gewoond heb...![]()
735k€![]()
Zalig random interieur, vooral die gigantische cactus en die paardenkop.Tijdens mijn periodieke zoektocht naar woningen in Zeeuws Vlaanderen (droom is om daar later te rentenieren weg van de drukte) deze tegengekomen:

ah Leuven, verbouwde rijwoningen met een bakfiets tegen de gevel en een vraagprijs om van te duizelen. Ironisch dat een sossen-bastion als Leuven net één van de duurste Vlaamse centrumsteden blijkt te zijn.Zot natuurlijk, maar... de Schapenstraat... ik weet niet of ge een duurder plaatske kunt vinden in Leuven. Die 1a grond betaalt ge minimum 500k, dus dat er dan nog 200k-300k nieuwbouw woning op staat, ja hoor.
(wat niet wegneemt dat ik het nooit zou kopen)
Ik ben helemaal akkoord hoor.ah Leuven, verbouwde rijwoningen met een bakfiets tegen de gevel en een vraagprijs om van te duizelen. Ironisch dat een sossen-bastion als Leuven net één van de duurste Vlaamse centrumsteden blijkt te zijn.
Toen ik studeerde zat mijn toenmalig lief op kot in de Schapenstraat... Goede ligging maar nu toch ook niet de meest exclusieve ligging binnen de ring. Ik vind de prijs voor dat huis compleet van de pot gerukt. Zelfs in Leuven staan er, imo, betere woningen voor minder geld te koop.
Over vastgoed in Leuven kun je een apart topic maken... Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom iedereen daar per sé in een klein rijhuis met benepen koertje wilt gaan zitten terwijl het rond Leuven groen en open is. Vanuit de landelijke rand brengt die elektrische bakfiets je toch ook in een mum van tijd naar Leuven centrum?
ik vind het voor die buurt in Leuven ook niet verbazingwekkend duur, om eerlijk te zijn.De mensen stappen graag in de kots op vrijdagochtend.ah Leuven, verbouwde rijwoningen met een bakfiets tegen de gevel en een vraagprijs om van te duizelen. Ironisch dat een sossen-bastion als Leuven net één van de duurste Vlaamse centrumsteden blijkt te zijn.
Toen ik studeerde zat mijn toenmalig lief op kot in de Schapenstraat... Goede ligging maar nu toch ook niet de meest exclusieve ligging binnen de ring. Ik vind de prijs voor dat huis compleet van de pot gerukt. Zelfs in Leuven staan er, imo, betere woningen voor minder geld te koop.
Over vastgoed in Leuven kun je een apart topic maken... Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom iedereen daar per sé in een klein rijhuis met benepen koertje wilt gaan zitten terwijl het rond Leuven groen en open is. Vanuit de landelijke rand brengt die elektrische bakfiets je toch ook in een mum van tijd naar Leuven centrum?
Voor Leuven en Kessel-Loco normen lijkt me dit vrij correct geprijsd.Lachwekkende prijs inderdaad, maar er zal ongetwijfeld wel Leuven-adorerend cliënteel voor zijn.
Dat ziet er uit alsof je er geen domicilie op kan zetten. Als je het adres gaat bekijken in google street view kom je uit op een vakantiepark.Wie graag in the middle of nowhere wilt wonen voor een prikje: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/wachtebeke/9185/9824899

1 miljoen vragen met 11 lelijke onduidelijke fototjes. Wat voor een zottenwereld is dit.https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/diest/3290/9826797?searchId=6255c369d7008
Diest is het nieuwe Leuven.