Opmerkelijke huizen te koop

Grote voorstander van alle bogen, de bijkeuken voor theekransjes in de garage, de vastgeplakte kabel op de vloer in de hal, de badkamer waar door het schuin dak enkel dwergen in passen en de elektriciteitsmeter die toekomt vlak naast het bed. 😅 De omheining in snelbouwsteen heeft ook een zekere charme. Dit alles voor nog geen half miljoen euro's!
Is anders wel super handig. Als je gaat slapen kan je gewoon vanuit bed de hoofdschakelaar afzetten. Gedaan met al dat sluimerverbruik.

rare indeling.. keuken ook klein voor die prijs (geen kastruimte) precies ook zo weinig foto's/informatie?

rare indeling.. keuken ook klein voor die prijs (geen kastruimte) precies ook zo weinig foto's/informatie?
Hoe slecht is de presentatie nu ook. Die fritzbox die daar aan de trap ligt is een ding. Die vijver die er eerder als modderpoel uit ziet en de oprit, terras en tuin die er gewoon smerig uit zien is nog iets helemaal anders. Steek daar wat werk in om dat terug een beetje deftig te krijgen en die woning oogt direct een pak waardevoller.

Opmerkelijk want:

- Onder de 500 voor iets dat helemaal in orde is
- Op een goede ligging in een dure regio

Tuin vind ik wat klein maar is doenbaar. Al bij al eentje waar ik zelf voor zou gaan moest ik actief zoeken.
Die vloer boven is trouwens mooi.
Over een open trap zullen de meningen verdeeld zijn, dat kan mooi zijn, maar ik vind dat praktisch gezien echt verschrikkelijk qua mogelijke geluidsoverlast (bv. als er iemand gaat slapen en je een feestje hebt waar wel wat lawaai is).

Bwah ik vind dat onmisbaar in de zithoek. (een grote mat bedoel ik dan)

Geeft toch een warmer/gezelliger gevoel en is uitstekend voor de akoestiek!
Ik was eerst ook geen voorstander van een tapijt, maar de vriendin stond erop!
Nu dat er ééntje ligt ben ik toch blij van haar keuze. Doet de ruimte er compleet anders uit zien.

Hier nu ook een grote mat en het is absoluut de favoriete ligplek van de woef én een speelplek van de dochter.

Daarnaast heeft diegene die de living renoveerde beslist om overal grijze tegels te leggen en daar word ik nu minder depressief van, door er een kleurrijk tapijt te leggen dat het grijze breekt.

Grote voorstander van alle bogen, de bijkeuken voor theekransjes in de garage, de vastgeplakte kabel op de vloer in de hal, de badkamer waar door het schuin dak enkel dwergen in passen en de elektriciteitsmeter die toekomt vlak naast het bed. 😅 De omheining in snelbouwsteen heeft ook een zekere charme. Dit alles voor nog geen half miljoen euro's!
Wat een random huis :lol:

Ik was eerst ook geen voorstander van een tapijt, maar de vriendin stond erop!

giphy.gif

Hier nu ook een grote mat en het is absoluut de favoriete ligplek van de woef én een speelplek van de dochter.

Daarnaast heeft diegene die de living renoveerde beslist om overal grijze tegels te leggen en daar word ik nu minder depressief van, door er een kleurrijk tapijt te leggen dat het grijze breekt.
Hier was de mat ook de favoriete plek van de honden...

...om op te kotsen (en als puppy op te plassen) :unsure:

Wij kopen geen dure matten meer... hond die op de wandeling een drol opeet en terug uitkotst was het laatste wapenfeit van de vorige mat :unsure:
Ziehier, nóg een reden waarom er nooit meer een hond mijn huis zal mogen betreden :thumb:

Heel uniek🤣

Heel uniek🤣
Dat valt binnen het budget van de jongeren die het tegenwoordig moeilijk hebben. :rofl:

Terug
Bovenaan