Mulan
Well-known member
Om geen koude voeten te hebben, ideaal als er geen personen rondlopen die wél naast de pot pissen!waarom leggen mensen een tapijt onder hun wc?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om geen koude voeten te hebben, ideaal als er geen personen rondlopen die wél naast de pot pissen!waarom leggen mensen een tapijt onder hun wc?![]()

Tapijt in eender welke ruimte vind ik vreselijk onhygiënisch, om eerlijk te zijn.waarom leggen mensen een tapijt onder hun wc?![]()
Is anders wel super handig. Als je gaat slapen kan je gewoon vanuit bed de hoofdschakelaar afzetten. Gedaan met al dat sluimerverbruik.![]()
Huizen te koop in Londerzeel
ERA heeft 3 huizen te koop in Londerzeel. Je kan van elk pand foto's en informatie bekijken, of zelf meteen contact opnemen met de makelaar.www.era.be
Grote voorstander van alle bogen, de bijkeuken voor theekransjes in de garage, de vastgeplakte kabel op de vloer in de hal, de badkamer waar door het schuin dak enkel dwergen in passen en de elektriciteitsmeter die toekomt vlak naast het bed.De omheining in snelbouwsteen heeft ook een zekere charme. Dit alles voor nog geen half miljoen euro's!
Bwah ik vind dat onmisbaar in de zithoek. (een grote mat bedoel ik dan)Tapijt in eender welke ruimte vind ik vreselijk onhygiënisch, om eerlijk te zijn.
Hoe slecht is de presentatie nu ook. Die fritzbox die daar aan de trap ligt is een ding. Die vijver die er eerder als modderpoel uit ziet en de oprit, terras en tuin die er gewoon smerig uit zien is nog iets helemaal anders. Steek daar wat werk in om dat terug een beetje deftig te krijgen en die woning oogt direct een pak waardevoller.![]()
Huis te koop Linden (3210)
Ontdek alle huizen te koop in Linden (3210) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be
rare indeling.. keuken ook klein voor die prijs (geen kastruimte) precies ook zo weinig foto's/informatie?
Die vloer boven is trouwens mooi.Opmerkelijk want:
- Onder de 500 voor iets dat helemaal in orde is
- Op een goede ligging in een dure regio
Tuin vind ik wat klein maar is doenbaar. Al bij al eentje waar ik zelf voor zou gaan moest ik actief zoeken.
Ik was eerst ook geen voorstander van een tapijt, maar de vriendin stond erop!Bwah ik vind dat onmisbaar in de zithoek. (een grote mat bedoel ik dan)
Geeft toch een warmer/gezelliger gevoel en is uitstekend voor de akoestiek!
Wat een random huis![]()
Huizen te koop in Londerzeel
ERA heeft 3 huizen te koop in Londerzeel. Je kan van elk pand foto's en informatie bekijken, of zelf meteen contact opnemen met de makelaar.www.era.be
Grote voorstander van alle bogen, de bijkeuken voor theekransjes in de garage, de vastgeplakte kabel op de vloer in de hal, de badkamer waar door het schuin dak enkel dwergen in passen en de elektriciteitsmeter die toekomt vlak naast het bed.De omheining in snelbouwsteen heeft ook een zekere charme. Dit alles voor nog geen half miljoen euro's!

Ik was eerst ook geen voorstander van een tapijt, maar de vriendin stond erop!
Hier was de mat ook de favoriete plek van de honden...Hier nu ook een grote mat en het is absoluut de favoriete ligplek van de woef én een speelplek van de dochter.
Daarnaast heeft diegene die de living renoveerde beslist om overal grijze tegels te leggen en daar word ik nu minder depressief van, door er een kleurrijk tapijt te leggen dat het grijze breekt.

Wij kopen geen dure matten meer... hond die op de wandeling een drol opeet en terug uitkotst was het laatste wapenfeit van de vorige matHier was de mat ook de favoriete plek van de honden...
...om op te kotsen (en als puppy op te plassen)![]()

Ziehier, nóg een reden waarom er nooit meer een hond mijn huis zal mogen betredenWij kopen geen dure matten meer... hond die op de wandeling een drol opeet en terug uitkotst was het laatste wapenfeit van de vorige mat![]()

Dat valt binnen het budget van de jongeren die het tegenwoordig moeilijk hebben.![]()
Huis te koop , € 10.000
Op zoek naar iets wat écht uniek is? Dan kan deze woning je misschien wel bekoren... ?? <br>De unieke constructiemethode van de eskimo’s spreekt tot de verbeelding, net zoals de interieurinrichting met dierenhuiden. Het zal dan ook niet verbazen dat iglo’s tegenwoordig een geliefde...www.immoweb.be
Heel uniek![]()

Ge krijgt die porsche 992 er toch bij mag ik hopenTijdens mijn periodieke zoektocht naar woningen in Zeeuws Vlaanderen (droom is om daar later te rentenieren weg van de drukte) deze tegengekomen:
Beetje boven budget wel![]()

Zeer mooi huis in't algemeen, jammer dat het budget op was voor de badkamer & wc boven.Tijdens mijn periodieke zoektocht naar woningen in Zeeuws Vlaanderen (droom is om daar later te rentenieren weg van de drukte) deze tegengekomen:
Beetje boven budget wel![]()