Opmerkelijke huizen te koop

Is het inderdaad, maar zou er nooit wonen. Te oubollig voor mij.

Ik heb ook niks met vogels en middeleeuwse schilderijen

Die cinema room en tuin zijn wel nice

Is het inderdaad, maar zou er nooit wonen. Te oubollig voor mij.

Ik heb ook niks met vogels en middeleeuwse schilderijen

Die cinema room en tuin zijn wel nice
Da's uiteraard smaak, ik woon ook in een 300 jaar oud huis dat vanbinnen nog origineel is (buiten uiteraard wat opknapwerk in dezelfde stijl). Ik zou mij daar toch serieus aarden. Die oubollige stijlen werken rustgevend op mij, en dat is wat ik wil als ik thuis ben. Die schilderijen zouden natuurlijk wel mogen verdwijnen, da's ook mijn ding niet.

Op zich heb je toch gewoon een groot scherm, comfortabele zetel en een goede soundsystem nodig? Bij de film gaan de lichten toch uit.

Op zich heb je toch gewoon een groot scherm, comfortabele zetel en een goede soundsystem nodig? Bij de film gaan de lichten toch uit.
Er zit écht wel wat meer achter een "cinema room" hoor :p. Geluidsisolatie, akoestiek, donkere muren, ideale luisterplekken, ...

Dit is echt een vrij triestige versie van een home cinema... Er zijn véél mooiere in veel goedkopere huizen te vinden.

Da's uiteraard smaak, ik woon ook in een 300 jaar oud huis dat vanbinnen nog origineel is (buiten uiteraard wat opknapwerk in dezelfde stijl). Ik zou mij daar toch serieus aarden. Die oubollige stijlen werken rustgevend op mij, en dat is wat ik wil als ik thuis ben. Die schilderijen zouden natuurlijk wel mogen verdwijnen, da's ook mijn ding niet.
300 jaar?:o

Dat ziet er nog wel goed uit, alleen spijtig dat ze er niet bij zetten hoe groot het allemaal is. Lijkt me toch wel iets dat vrij belangrijk is.
Vind die kleuraccenten nog wel tof.
Dat kurkumageel is niet zo mijn ding, maar dat rose valt nog wel goed mee omdat het een heel lichte tint is.
En een kleur die je niet zou aanstaan is nog niet zo erg als je een nieuw huis /appartement zoekt. Niets dat je met een paar potten verf niet kan oplossen.

275096160-800529797588651-980472689268090565-n.jpg

Ik dacht dat de bodem bereikt was na twee boeken Ugly Belgian Houses. Dit hou je toch niet voor mogelijk, die mensen moeten tegen zichzelf en hun architect worden beschermd. Strafste van al is dat nadat ze zijn opgenomen in een psychiatrische kliniek er een rij idioten klaar staat om daar nog meer op te bieden.

275096160-800529797588651-980472689268090565-n.jpg

Ik dacht dat de bodem bereikt was na twee boeken Ugly Belgian Houses. Dit hou je toch niet voor mogelijk, die mensen moeten tegen zichzelf en hun architect worden beschermd. Strafste van al is dat nadat ze zijn opgenomen in een psychiatrische kliniek er een rij idioten klaar staat om daar nog meer op te bieden.
Maia dat is raar, hier in de buurt staat quasi een identiek huis. Witte bakstenen gelijkvloers, en dan is daar zo'n houten verdiep bovenop gezet. Dat sluit dan niet mooi aan, trekt op niks, ...

Terug
Bovenaan