Opmerkelijke huizen te koop

Geboden maar niet betaald, dus daar moet je niet van wakker liggen toch? :smile:

En veel hangt af van hoeveel renovatie er nodig is en hoeveel daarvan je op de foto's van het immokantoor kan zien. Om maar te zeggen dat de kans klein is dat er nog cadeaus gegeven worden in de vastgoedmarkt. Ik keek de eerste jaren nadat ik iets gekocht had wel vaker op immosites maar gelukkig nooit het gevoel gehad van "dat was op alle vlakken beter voor hetzelfde geld", zoveel voor- en nadelen te vergelijken of zaken die afhangen van persoonlijke smaak.
Ik ben beter af op het totaalplaatje hoor nu, no regrets! 😇

Gisteren tijdens een ommetje even langs de etalage van een immokantoor gestopt om te kijken, en zag bovenstaand pand. Anderhalf miljoen euro voor een hopeloos verouderd kot :unsure:

Gisteren tijdens een ommetje even langs de etalage van een immokantoor gestopt om te kijken, en zag bovenstaand pand. Anderhalf miljoen euro voor een hopeloos verouderd kot :unsure:
En dan nog op een lapje grond van minder dan 14 are.

Vind dat wel heel proper gedaan maar hangt er nu enkel airco in de leefruimte en niet in de slaapkamers?
Het interieur en de kleuren van de slaapkamers zijn wel helemaal mijn goesting. :love:
Op de allereerste foto (voordeur) zie je de buitenunit staan en gaat er een goot naar de woonkamer en ook een goot naar boven (slaapkamer neem ik dan aan).

Dat tuinhuis schuurtje staat wel erg mistroostig in die tuin, euh, naar jullie normen groenperkje.

De binnenkant heeft in veel ruimtes een te hoog resort/kitsch gehalte voor mij (ook raar dat de keuken nergens op foto staat), maar hier lijkt het mij wel zalig om in de herfst met de vallende bladen in de Japanse tuin op de achtergrond een boekje te lezen:

1645465663826.png

In de zomer wel kapot zweten. :unsure:

De binnenkant heeft in veel ruimtes een te hoog resort/kitsch gehalte voor mij (ook raar dat de keuken nergens op foto staat), maar hier lijkt het mij wel zalig om in de herfst met de vallende bladen in de Japanse tuin op de achtergrond een boekje te lezen:

Bekijk bijlage 7854

Als je 3 miljoen kunt betalen, dan kun je ook een airco betalen denk ik dan.

Als je 3 miljoen kunt betalen, dan kun je ook een airco betalen denk ik dan.

Bekijk bijlage 7854

Er komt geen einde aan.... Veel vliegen ook met al dat water.
Wel mottige vloeren & mottig interieur overal zeg.

Bewoonbare oppervlakte 647 m² en dus +-2300 eur/m2, da's voor die regio niet ongezien voor een op te frissen woning...

Voor zover ik weet wel ja.

Ja, tegenwoordig, nu ze een grond in kleine vakjes zitten te verdelen waar amper kabouter plop zijne paddestoel op past.
En dan maar zitten klagen dat er geen groen meer is, dat alle terrein verhard is, dat water niet meer weg kan en dat we met overstromingen zitten.
Maar dat maakt een normaal stuk grond niet plots een serieuze lap.
Het is niet omdat de mensen tegenwoordig tevreden zijn (ale, eerder gedwongen, door de totaal van de pot gerukte hoge prijzen) met kleinere percelen, dat we dat ineens groot moeten gaan noemen.

Nee, 14 a groot nomen, dat is alle realiteitsbesef weg.
14 are nu is dezelfde 14 are als 20, 50 of 100 jaar geleden, dat is nu niet plots groter geworden.

Het is groot of het is niet groot, verschillende categorieën "groot" bestaat niet he.

Kom kom mijn grootouders hadden minder dan 3are grond en grote tuinen leiden niet tot meer groen, zeker niet voor de algemene bevolking.
Bij mijn ouders in de straat zijn er veel die zwembad hebben en/of tennisterrein (gronden van 15+ are) dus nee dat is geen groen

Bekijk bijlage 7854

Super toffe tuin!

Het huis zelf vind ik niets maar die tuin vind ik reuze.

Maar daarnaast, op uw link staat het voor €3.000.000. Op https://villakeerbergen.be/ krijg je het al voor €2.350.000.
Fijn dat er een goede verbinding is naar de Brussel! Over die goede verbinding met de Antwerpen heb ik wel mijn vragen.

De lokale mensen moeten zich tevreden stellen met verkavelingen waar de huizen tegen elkaar staan op 200m2 grond
Hoeft toch zeker in een stad geen probleem te zijn. Zeker als je huis nog een zolder en een kelder heeft heb je toch plek genoeg? + meerdere slaapkamers, twee wc's, een tuintje. Wat heb je nog meer nodig?

Maar... 14a vroeger was OOK al groot hoor... minder uitzonderlijk dan nu, maar zeker stevig.
Sure vroeger waren er meer grote gronden, maar in mijn jeugd was 14a tuin ook al bij de grotere. En dat was dan nog in landelijk Limburg...
Vergeet niet dat toen ook al veel mensen in sociale woonwijken, arbeidershuisjes, steden, half-open en gesloten percelen wooden he.
Allemaal relatief he. Wij wonen bijvoorbeeld in een oude arbeiderswoning op 800m² grond. De reden dat die grond zo groot is, is denk ik alleen maar omdat mensen hier vroeger zelf alles kweekten en zelfs beesten hadden staan.
Staat al een tijd te koop, maar man :love2: . Die renovatie is geen half werk geweest...
https://www.zimmo.be/nl/gavere-9890/te-koop/huis/K0DXY/?search=7eef87b987b7f6873efadf5373545c19
:drool:

Terug
Bovenaan