Chauffagist
Well-known member
Ja ok, maar jammer van de "kabelgoten" op de gevel.Oververhitting is quasi niet tegen te houden tijdens een lange hittegolf, dan is een airco toch mooi meegenomen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ok, maar jammer van de "kabelgoten" op de gevel.Oververhitting is quasi niet tegen te houden tijdens een lange hittegolf, dan is een airco toch mooi meegenomen?
Ok dat is waar, al vind ik het nog goed gedaan.Ja ok, maar jammer van de "kabelgoten" op de gevel.
.Mensen gebruiken tegenwoordig toch wel veel te snel de woorden "grote tuin".![]()
Immo verkopen en verhuren met Immo Nobels
Immo Nobels heeft een groot aanbod van huizen, appartementen en nieuwbouw te koop en te huur. Ook om uw eigendom te verkopen kan u bij ons terecht.www.nobels.be
Damn, ik heb meer geboden op huizen die minder te bieden hadden vorig jaar in die streek.
Maar het zet wel in perspectief waarom de Vlaamse overbuur te veel vraagt.![]()
Vind dat wel heel proper gedaan maar hangt er nu enkel airco in de leefruimte en niet in de slaapkamers?Ja ok, maar jammer van de "kabelgoten" op de gevel.

In de omschrijving staat +-1400m2, het is niet omdat het zo groot niet lijkt, dat het niet groot is, toch?Mensen gebruiken tegenwoordig toch wel veel te snel de woorden "grote tuin".

Het lijkt op een sociale woning, zowel stijl en afwerking.Ok dat is waar, al vind ik het nog goed gedaan.
Ik vind het sowieso wel geen mooi huis, zelfs zonder goten.
14 are is toch niet groot.In de omschrijving staat +-1400m2, het is niet omdat het zo groot niet lijkt, dat het niet groot is, toch?
Ik wou een perceel van minimum 600m2, maar de vergezichten in deze streek doen ècht veel.
Ik heb nu 300m2 en het enige wat me over de streep heeft getrokken (want ik had de luxe langer te zoeken, ik huurde mijn eigen huis verder want was als opbrengsteigendom gekocht) om zo hard te compenseren was het uitzicht achter de tuin.
![]()
En het uitzicht van dat huis dat Nobels verkoopt is echt prachtig!
Het is alleen heel slecht getrokken.![]()
Euh... Jij woont toch ook in Vlaanderen?14 are is toch niet groot.

Ik denk dat het gemiddelde in mijn streek iets van een 300m² is en ik woon niet in een stad ofzo. Hier wat verder staan bouwgronden te koop van 14 are voor €385k. Toch al veel geld voor een "kleine" tuin.14 are is toch niet groot.
Voor zover ik weet wel ja.Euh... Jij woont toch ook in Vlaanderen?
Wat ze ook in die regio steeds meer doen, is dat soort grond opkopen en er 3 of meer doorsnee woninkjes op bouwen.![]()
Ja, tegenwoordig, nu ze een grond in kleine vakjes zitten te verdelen waar amper kabouter plop zijne paddestoel op past.Allez serieus, 14a is een serieuze lap tegenwoordig.
Nee, 14 a groot nomen, dat is alle realiteitsbesef weg.14a niet groot ?
Dan is je realiteitsbesef wel weg.
30j geleden was dat zo maar nu moet je al heel wat toegevingen doen om met 500k een 14a te krijgen als je een huis zoekt dat woonbaar is.
Het is groot of het is niet groot, verschillende categorieën "groot" bestaat niet he.Vanaf 800-1000m2 kan je echt wel beginnen zeggen "grote tuin'' vind ik. Daar kan je toch al eens in voetballen naast je zwembad.
Nu, er zijn natuurlijk altijd andere categoriën "grote tuin" maar als het om een halfopen of open bebouwing gaat zonder kasteelallures dan zit je toch al wel goed, niet? Veel tuinen in Brasschaat en Schilde zelfs zijn ook niet veel groter, en daar staan dan vaak wel villa's met kasteelallures op. Uiteraard staan daar wel gigantische kastelen op grote lappen grond, maar dan is de grote tuin zelfs niet het verkoopsargument meer...
Meen je dit nu echt?Het is groot of het is niet groot, verschillende categorieën "groot" bestaat niet he.
Wij hebben 8,5 are.Nee, 14 a groot nomen, dat is alle realiteitsbesef weg.
14 are nu is dezelfde 14 are als 20, 50 of 100 jaar geleden, dat is nu niet plots groter geworden.
Afgunst is een hoofdzonde.Dit is soms echt om slecht van te komen! Een grond van 9a voor een perfecte ruime gezinswoning met een zuid-gerichte tuin, die wordt ingenomen door non-locals, die gewoon genoeg hebben met een appartement.

Ik zou daar geen probleem met hebben moest er daar een local gaan bouwen die hier werkt.Afgunst is een hoofdzonde.
Wat stel je dan voor?
Je kan enkel een huis kopen binnen een straal van x-kilometer rond uw huidige woonst?
Alle 50+'ers en alle bejaarden zonder kinderen verplicht op een appartement?
Ik zou toch liefst hebben dat er een local komt wonen.Die regels gelden dan waarschijnlijk niet als je zelf een woning of grond wil verkopen, want dan wil je er het maximaal haalbare uithalen?![]()
Maar... 14a vroeger was OOK al groot hoor... minder uitzonderlijk dan nu, maar zeker stevig.Voor zover ik weet wel ja.
Ja, tegenwoordig, nu ze een grond in kleine vakjes zitten te verdelen waar amper kabouter plop zijne paddestoel op past.
En dan maar zitten klagen dat er geen groen meer is, dat alle terrein verhard is, dat water niet meer weg kan en dat we met overstromingen zitten.
Maar dat maakt een normaal stuk grond niet plots een serieuze lap.
Het is niet omdat de mensen tegenwoordig tevreden zijn (ale, eerder gedwongen, door de totaal van de pot gerukte hoge prijzen) met kleinere percelen, dat we dat ineens groot moeten gaan noemen.
Nee, 14 a groot nomen, dat is alle realiteitsbesef weg.
14 are nu is dezelfde 14 are als 20, 50 of 100 jaar geleden, dat is nu niet plots groter geworden.
Het is groot of het is niet groot, verschillende categorieën "groot" bestaat niet he.
![]()
Immo verkopen en verhuren met Immo Nobels
Immo Nobels heeft een groot aanbod van huizen, appartementen en nieuwbouw te koop en te huur. Ook om uw eigendom te verkopen kan u bij ons terecht.www.nobels.be
Damn, ik heb meer geboden op huizen die minder te bieden hadden vorig jaar in die streek.
Maar het zet wel in perspectief waarom de Vlaamse overbuur te veel vraagt.![]()