Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is private seller, sowieso bejaard.Maksimaal, komfort, kompleet.. ik weet dat immoboys niet lang naar school geweest zijn maar een beetje moeite doen voor het geld dat ze scheppen zou toch wel mogen.
Brugge-centrum is inderdaad duur, maar die vraagprijs is natuurlijk absurd.Ligt op ongeveer 300 meter van mijn ouderlijke thuis. Rustige ligging (wel een zeer donker straatje, zon zit daar volledig verkeerd) maar toch knal in het centrum.
maar als ik die prijs zie stel ik toch maar weer vast dat alles in de Brugse binnenstad simpelweg onbetaalbaar is.![]()
Brugge-centrum is inderdaad duur, maar die vraagprijs is natuurlijk absurd.
Ik woon zelf in de buurt en volg de vastgoedmarkt hier al jaren (beroepsmisvorming), 279.000 euro zou een realistische vraagprijs zijn voor die woning op die locatie.
)Dat is omdat ze de ruimte maksimaal benutten![]()
Huis te koop , 2 slaapkamers , € 437.000
Een gezellig charmant instapklaar huisje met een ziel: klein maar fijn ! De ruimte en het licht zijn maksimaal benut. Oude elementen werden met zorg bewaard en aangevuld met modern komfort. Alles werd verbouwd van boven tot onder en afgewerkt met de beste materialen. Beneden: inkom; wc; open...www.immoweb.be
Zeker zijn prijs waard, want op de tweede verdieping kan je zowaar een fitnessruimte inrichten.![]()
.
) maar bijna 1 miljoen € voor een halfopen bebouwing van nog geen 5 are gelegen aan een drukke steenweg

Het huis daarnaast heeft in deze topic ook nog gestaan. Stond toen ook te koop voor dat bedrag.![]()
Uitzonderlijk vastgoed te koop , 4 slaapkamers , € 945.000
Gegeerde locatie vlakbij Kontich-kazerne en Kontich station, tussen Antwerpen en Mechelen, omringd door massa's groen. De naam van arch. Vlassak Verhulst klinkt als muziek in de oren. Sinds 1970 realiseerde deze bouwfirma meer dan 939 exclusieve villaprojecten. Deze recente halfopen villa uit...www.immoweb.be
Zeer knap huis, afgewerkt met topmaterialen (of zo ziet het er alvast uit) maar bijna 1 miljoen € voor een halfopen bebouwing van nog geen 5 are gelegen aan een drukke steenweg
Al vind ik het toch wat zielloos...Woont precies een koppel snobrobotten.
En uiteraard weer die Imac, wat is dat toch![]()
3x moeten herlezen eer ik doorhad dat het snob-robotten was ipv het -voor mij compleet onbekende woord- snobro-botten.Al vind ik het toch wat zielloos...Woont precies een koppel snobrobotten.

Inderdaad, maar was net iets lagere vraagprijs iirc... Eind de 800 ofzoHet huis daarnaast heeft in deze topic ook nog gestaan. Stond toen ook te koop voor dat bedrag.
Zal dan wel verkocht zijn geraakt voor dat geld. Waardoor hun nu misschien ook de mogelijkheden eens hebben bekeken.
Ik weet het niet meer zo goed. Ik dacht dat het begon met een 9.Inderdaad, maar was net iets lagere vraagprijs iirc... Eind de 800 ofzo
Die hebben gewoon hun oppervlakte x2000 euro gedaan.![]()
Uitzonderlijk vastgoed te koop , 4 slaapkamers , € 945.000
Gegeerde locatie vlakbij Kontich-kazerne en Kontich station, tussen Antwerpen en Mechelen, omringd door massa's groen. De naam van arch. Vlassak Verhulst klinkt als muziek in de oren. Sinds 1970 realiseerde deze bouwfirma meer dan 939 exclusieve villaprojecten. Deze recente halfopen villa uit...www.immoweb.be
Zeer knap huis, afgewerkt met topmaterialen (of zo ziet het er alvast uit) maar bijna 1 miljoen € voor een halfopen bebouwing van nog geen 5 are gelegen aan een drukke steenweg
Al vind ik het toch wat zielloos...Woont precies een koppel snobrobotten.
Dat huis is mij wat te groot, maar doe garage staat mij wel aan, al zou dien dan eigenlijk wel weer wat groter mogen zijn.![]()
Huis te koop , 9 slaapkamers , € 4.850.000
In een groene, residentiële buurt gelegen, zonnige, klassieke woning van ± 1600 m² met buitenzwembad, inpandige garages voor 9 wagens, een volledig ingerichte bar met pooltafel en ruim bureau met aparte inkom. Volledig aangelegde tuin van ca. 6.400 m² met diverse zonneterrassen en overdekt...www.immoweb.be
Zo’n gigantische bewoonbare oppervlakte zie je meestal toch enkel bij oude kastelen of landhuizen. Maar dit is een nieuwbouw uit 2000.
En die cortenstalen vuurkorfEn uiteraard weer die Imac, wat is dat toch![]()

Jawadde. Die tuin is welhttps://www.found-baker.com/panden/exceptioneel-landgoed-voor-autoliefhebbers-ursel
Damn, ik denk dat we misschien niet willen weten wat dat moet kosten.
Nouja, kunt ge dat nog een tuin noemen.Waauw ... just waauw. Onbetaalbaar natuurlijk, maar daar zou ik wel graag wonenhttps://www.found-baker.com/panden/exceptioneel-landgoed-voor-autoliefhebbers-ursel

Zelden een huis gezien dat zo goed in een bepaalde stijl blijft. Die parketvloer in de slaapkamer, dat hout van die dressing, die traphal, ... Enkel de industriële kelder steekt af, maar ik denk niet dat iemand daar ooit over gaat vallenWaauw ... just waauw. Onbetaalbaar natuurlijk, maar daar zou ik wel graag wonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zowel binnen als buiten![]()