Opmerkelijke huizen te koop

Maksimaal, komfort, kompleet.. ik weet dat immoboys niet lang naar school geweest zijn maar een beetje moeite doen voor het geld dat ze scheppen zou toch wel mogen.

Ligt op ongeveer 300 meter van mijn ouderlijke thuis. Rustige ligging (wel een zeer donker straatje, zon zit daar volledig verkeerd) maar toch knal in het centrum.

maar als ik die prijs zie stel ik toch maar weer vast dat alles in de Brugse binnenstad simpelweg onbetaalbaar is. :)
Brugge-centrum is inderdaad duur, maar die vraagprijs is natuurlijk absurd.

Ik woon zelf in de buurt en volg de vastgoedmarkt hier al jaren (beroepsmisvorming), 279.000 euro zou een realistische vraagprijs zijn voor die woning op die locatie.

Brugge-centrum is inderdaad duur, maar die vraagprijs is natuurlijk absurd.

Ik woon zelf in de buurt en volg de vastgoedmarkt hier al jaren (beroepsmisvorming), 279.000 euro zou een realistische vraagprijs zijn voor die woning op die locatie.

Precies. Maar in Brugge en omgeving hoor je wel vaker overschattingen - en zie je toch ook wel wat immo-aanbod dat vlot meegaat in die absurd hoge bedragen voor wat je krijgt (al is dat laatste overal troef denk ik :tongue: )

Zeker zijn prijs waard, want op de tweede verdieping kan je zowaar een fitnessruimte inrichten. :unsure:
Dat is omdat ze de ruimte maksimaal benutten :unsure:.

Zeer knap huis, afgewerkt met topmaterialen (of zo ziet het er alvast uit:p) maar bijna 1 miljoen € voor een halfopen bebouwing van nog geen 5 are gelegen aan een drukke steenweg:eek:
Al vind ik het toch wat zielloos...Woont precies een koppel snobrobotten.

En uiteraard weer die Imac, wat is dat toch :wallbash:

Laatst bewerkt:

Zeer knap huis, afgewerkt met topmaterialen (of zo ziet het er alvast uit:p) maar bijna 1 miljoen € voor een halfopen bebouwing van nog geen 5 are gelegen aan een drukke steenweg:eek:

Het huis daarnaast heeft in deze topic ook nog gestaan. Stond toen ook te koop voor dat bedrag.

Zal dan wel verkocht zijn geraakt voor dat geld. Waardoor hun nu misschien ook de mogelijkheden eens hebben bekeken.

Het huis daarnaast heeft in deze topic ook nog gestaan. Stond toen ook te koop voor dat bedrag.

Zal dan wel verkocht zijn geraakt voor dat geld. Waardoor hun nu misschien ook de mogelijkheden eens hebben bekeken.
Inderdaad, maar was net iets lagere vraagprijs iirc... Eind de 800 ofzo

Inderdaad, maar was net iets lagere vraagprijs iirc... Eind de 800 ofzo
Ik weet het niet meer zo goed. Ik dacht dat het begon met een 9.
Maar €945.000 was het dacht ik niet, eerder begin de €900.000.

Als je een account hebt van realo kun je precies de vraagprijzen raadplegen.

Die hebben gewoon hun oppervlakte x2000 euro gedaan.

Zo’n gigantische bewoonbare oppervlakte zie je meestal toch enkel bij oude kastelen of landhuizen. Maar dit is een nieuwbouw uit 2000.

Zo’n gigantische bewoonbare oppervlakte zie je meestal toch enkel bij oude kastelen of landhuizen. Maar dit is een nieuwbouw uit 2000.
Dat huis is mij wat te groot, maar doe garage staat mij wel aan, al zou dien dan eigenlijk wel weer wat groter mogen zijn.

En die cortenstalen vuurkorf :rolleyes:

De snobrobotten hebben duidelijk de meeste meubelen bij Ikea / Casa gekocht. Ik vind het wat zielloos ingericht maar da's ieder zijn smaak natuurlijk. In elk geval een zotte prijs voor dat huis. Die ligging is trouwens nu ook wel overschat: groene, residentiële buurt... Het ligt aan een rond punt op de Duffelsesteenweg, naast een industrieterrein...

Die prijzen: daarvoor koop je driegevels in residentiële wijken in Woluwe of Ukkel...

Waauw ... just waauw. Onbetaalbaar natuurlijk, maar daar zou ik wel graag wonen :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Zowel binnen als buiten 👌
Zelden een huis gezien dat zo goed in een bepaalde stijl blijft. Die parketvloer in de slaapkamer, dat hout van die dressing, die traphal, ... Enkel de industriële kelder steekt af, maar ik denk niet dat iemand daar ooit over gaat vallen :P

En ik had ook liever wat meer organische vormen in de tuin gezien. Maar algemeen is dat mogelijks 1 van de mooiste huizen die ik ooit al heb zien passeren in België

Terug
Bovenaan