De enige straat met elektriciteit en riolering waarschijnlijk.Een van de meest gegeerde straten van Hamme-Zogge!!!!
Ik vind vooral de "binnentuin" prachtig, wat eigenlijk gewoon een tuin is, met een hek aan de rand...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De enige straat met elektriciteit en riolering waarschijnlijk.Een van de meest gegeerde straten van Hamme-Zogge!!!!

Dat is peanuts die prijs, een koopje...Coronaprijzen?
![]()
Huis te koop , 5 slaapkamers , € 850.000
In één van de meest gegeerde en bekendste straten van Hamme-Zogge vinden we deze uiterst kwalitatieve en energiezuinige villa met veel lichtinval, uitgerust met zéér kwalitatieve materialen .Gelijkvloers:Ruime inkomhal met gastentoilet, trap in graniet en balustrades in inox.Grote woonkamer...www.immoweb.be
Gekke indeling van die keuken. Kunt ge de stoel even verzetten want ik moet in de oven zijn."Knus"
![]()
Huis te koop Hasselt (3500)
Ontdek alle huizen te koop in Hasselt (3500) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be
Kunt ge de stoel even verzetten want ik moet in de oven zijn.
Moest ik alleen zijn direkt!"Knus"
![]()
Ontdek alle huizen te koop in Hasselt (3500) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be
Die tafel in de keuken"Knus"
![]()

Ofwel grond ophogen, ofwel op straatniveau de ingang en dan naar beneden toe bouwen, doorgaans bouwen ze dan de slaapkamers op -1 ivm straatniveau. Zie je hier in de streek wel vaker.Geen huis, maar bouwgrond.
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/bouwgrond/te-koop/bitsingen/4690/9653586?searchId=61b494f8b458b
Hoe moet ge daar iets opgezet krijgen? Dat gaat meteen stijl naar beneden. Paalwoning?
Ophogen lijkt me onmogelijk.Ofwel grond ophogen, ofwel op straatniveau de ingang en dan naar beneden toe bouwen, doorgaans bouwen ze dan de slaapkamers op -1 ivm straatniveau. Zie je hier in de streek wel vaker.
Niet zozeer een gekke indeling, gewoon een te grote tafel.Gekke indeling van die keuken. Kunt ge de stoel even verzetten want ik moet in de oven zijn.
Is dat niet gebruikt op Njam tv? Je had daar 10 jaar terug van die episodes met Vrijbroeck die dan eten maakte in de tuin...

Gebeurt nochtans wel vaker in Frankrijk en Italië: gebouwen verkopen voor een symbolische euro met verplichting om ze te renoveren. Wat bij bouwkundig erfgoed een aardige duit kan kosten.https://www.hln.be/oostende/lize-sp...wilhermine-krijgt-andere-bestemming~ac4293e6/
Villa Wilhelmine in Oostende had een bod van één euro. Lize Spit wou het kopen om er boeken te schrijven. Voor één euro zou ik het ook wel willen kopen om er mijn kantoor te vestigen. Schrijvers tssss![]()
Asbestkotje...https://www.hln.be/oostende/lize-sp...wilhermine-krijgt-andere-bestemming~ac4293e6/
Villa Wilhelmine in Oostende had een bod van één euro. Lize Spit wou het kopen om er boeken te schrijven. Voor één euro zou ik het ook wel willen kopen om er mijn kantoor te vestigen. Schrijvers tssss![]()
Ja, maar dat moet het ook om bouwkundig erfgoed (vb. oude stadsdeel) gaan en geen erfkrot dat uitgeleefd werd door krakers, wat dit is. Het proberen renoveren hiervan is pure geldverspilling. Slopen, en zet nieuwbouw in dezelfde stijl. Er is architecturaal niets speciaals aan dat huisje dat niet asbestvrij gereconstrueerd kan worden als ze dan toch geld teveel heeft. Het is een vierkantige blok met combinatie plat dak en meerdere hellende hoekdaken met zoveel onderbrekingen waarin vocht kan sijpelen, dat het dakgebinte krom staat van het rot hout.Gebeurt nochtans wel vaker in Frankrijk en Italië: gebouwen verkopen voor een symbolische euro met verplichting om ze te renoveren. Wat bij bouwkundig erfgoed een aardige duit kan kosten.
Het is bouwkundig erfgoed verklaard, want het is beschermd.Ja, maar dat moet het ook om bouwkundig erfgoed (vb. oude stadsdeel) gaan en geen erfkrot dat uitgeleefd werd door krakers, wat dit is. Het proberen renoveren hiervan is pure geldverspilling. Slopen, en zet nieuwbouw in dezelfde stijl. Er is architecturaal niets speciaals aan dat huisje dat niet asbestvrij gereconstrueerd kan worden als ze dan toch geld teveel heeft. Het is een vierkantige blok met combinatie plat dak en meerdere hellende hoekdaken met zoveel onderbrekingen waarin vocht kan sijpelen, dat het dakgebinte krom staat van het rot hout.
Goh, omwille van de ligging dan misschien?Moest ik alleen zijn direkt!

Zeker voor de ligging, ben een Hasselt binnenstad-fanboy.Goh, omwille van de ligging dan misschien?
Het gebouw zelf is amper de definitie van een woning waard. Ik zou er zelf niet kunnen wonen. 30 vkm grondoppervlakte en bewoonbare oppervlakte van 70 vkm. Dat huis lijkt zo smal... mogelijk raak je beide zijmuren als je je armen spreidt. Dit trap is eigenlijk een ladder en het lijkt me niet mooi afgewerkt. Een donker, depressief kruipkot...
Een knusse boekhandel of koffiebar zie ik er wel in. Maar een woning? Echt niet. Ook als alleenstaande wil ik een woning waar ik geen musketons nodig heb om op een verdieping te geraken![]()