Opmerkelijke huizen te koop

Ziet er zo verwaarloosd en rommelachtig uit langs buiten, vanbinnen valt het nog mee. Ik vind 516k toch veel voor die woning.
Wel, we zijn gaan kijken. Serieuze teleurstelling. Alles is van 2003 en we zijn 2021, dus 18 jaar oud. Terras, padjes, alles is vezakt. Ze hebben airco laten plaatsen, maar zeer slecht uitgevoerd. Luifel is zoals een luifel van een caravan.
..

Wel, we zijn gaan kijken. Serieuze teleurstelling. Alles is van 2003 en we zijn 2021, dus 18 jaar oud. Terras, padjes, alles is vezakt. Ze hebben airco laten plaatsen, maar zeer slecht uitgevoerd. Luifel is zoals een luifel van een caravan.
..
Ik zie eigenlijk niet wat er een probleem is aan van 2003 te zijn. Dat zie je toch zo dat het niet van 2021 is, daarvoor moet ik zelfs niet gaan kijken.

Bij ons zou dat ongeveer voor 330 - 400k weggaan. Lagere prijzen is voor woningen van de jaren '60 - '90. Dus afhankelijk van de ligging zal er wel een zot zijn die daar 510k voor wilt geven.
Niets houdt u tegen om 390k opnieuw te bieden, en dat ze hun plan trekken met het bod.

zoveel spotjes in de living en keuken?
Iemand die dacht te weinig licht te gaan hebben?
Of misschien wilde hij gewoon een indoor sterrenhemel?

zoveel spotjes in de living en keuken?

Wat een lelijk onding zeg. En die prijs, helemaal zot zijn doet geen zeer. Opnieuw een geval waarbij ze alle gemaakte kosten willen recuperen en nog winst willen maken wellicht.

Ik zie eigenlijk niet wat er een probleem is aan van 2003 te zijn. Dat zie je toch zo dat het niet van 2021 is, daarvoor moet ik zelfs niet gaan kijken.

Bij ons zou dat ongeveer voor 330 - 400k weggaan. Lagere prijzen is voor woningen van de jaren '60 - '90. Dus afhankelijk van de ligging zal er wel een zot zijn die daar 510k voor wilt geven.
Niets houdt u tegen om 390k opnieuw te bieden, en dat ze hun plan trekken met het bod.
Voila nu zijn we er 330-400k is geen 516K. Feit dat ze gestart zijn aan 585 in maart 2020 en na 4 agences aan 515 uitkomen 1,5 jaar later lijkt alsof ze gewoon willen wachten tot de inflatie de vraagprijs heeft ingehaald.

Voila nu zijn we er 330-400k is geen 516K. Feit dat ze gestart zijn aan 585 in maart 2020 en na 4 agences aan 515 uitkomen 1,5 jaar later lijkt alsof ze gewoon willen wachten tot de inflatie de vraagprijs heeft ingehaald.
Maar Limburg is niet Westende-bad natuurlijk. Voor hetzelfde geld is er een zot die er 510k voor geeft, of is er iemand die een bod doet van 440k dat misschien wel aanvaardbaar is voor hen waardoor jij nog lang gaat wachten totdat de inflatie de vraagprijs heeft ingehaald :p.

Dat huis is inderdaad geen 516k waard. 400k, akkoord, eventueel 425k als je het echt wil hebben en dan enkel nog gezien de grondoppervlakte en open bebouwing, maar meer toch echt niet. Staan er in die wijk nog soortgelijke huizen te koop?

Dat huis is inderdaad geen 516k waard. 400k, akkoord, eventueel 425k als je het echt wil hebben en dan enkel nog gezien de grondoppervlakte en open bebouwing, maar meer toch echt niet. Staan er in die wijk nog soortgelijke huizen te koop?
Nee, echt zijn geld niet waard, er is een reden dat het al 18 maanden te koop staat. Het is ook zo dat andere verkopers hun prijzen zijn gaan verhogen door dit ene huis...

Ja, nu ga je lachen hoor:

Nee, echt zijn geld niet waard, er is een reden dat het al 18 maanden te koop staat. Het is ook zo dat andere verkopers hun prijzen zijn gaan verhogen door dit ene huis...

Dat lijkt mij toch wel 500+k waard te zijn.

Of het 800k waard is, dat laat ik in het midden.

Die hebben de Casa leeggekocht, vandaar die prijs.

Die hebben de Casa leeggekocht, vandaar die prijs.
:laugh:

Hebben die nu ne sticker op de douchebak geplakt die een bed van stenen moet voorstellen ?

9262907_I.jpg

Dat huis is zeer klein, de foto's bedriegen hoor...
Een hoge vraagprijs is niet enkel afhankelijk van de grootte hé.

Voorbeelden uit hasselt, omdat dat in de geburen is en men daar evengoed prijzen vraagt die ik zot noem, die desondanks toch verkocht geraken.

Een hoge vraagprijs is niet enkel afhankelijk van de grootte hé.

Voorbeelden uit hasselt, omdat dat in de geburen is en men daar evengoed prijzen vraagt die ik zot noem, die desondanks toch verkocht geraken.
Als ze verkocht geraken, dan moet er wel iemand die prijzen aanvaardbaar vinden. Uiteindelijk kan een boomer die 516k van zijn rekening halen en die woning wel overkopen van de boomers die ze verkopen, het is natuurlijk koffiedik kijken of dat gaat gebeuren...

Ik dacht wauw, tot ik zag dat het maar de helft was ...

-geen vloerverwarming
-geen garage/carport
-badkamer zonder bad...
-alleen een voordeur en geen achterdeur.

Voor die prijs (en dan nog eens btw erbij) mag dat er wel zijn.

Kunt dan beter hiervoor gaan :

En die zolder inrichten terwijl je die andere woning op hetzelfde perceel verhuurt. Daar krijg je namelijk voor dat geld allebei

Ik weet dat ik tegen bepaalde schenen ga schoppen, maar op een bepaald moment gaan mensen toch afhaken in de race naar een ultralaag EPC?
Een laag EPC is hip en ja, korting op uw onroerende VH enzo. En ja, draait ook rond hernieuwbare energie...
Maar woning met Label B of zelfs C: het is niet dat de energie daar langs ramen en deuren wegvloeit.
En het KI is daar lager, meer ruimte etc.

Ja oké. Die woning heeft een EPC van 12.
De prijs is navenant.

En voor de meesten telt hoeveel de energiefactuur is.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan