Opmerkelijke huizen te koop

Hoe kan je die buitengevel nu mooi vinden? :crazy:

Ik heb wel meer vragen.
- Interieurfoto's, daar doen we niet meer aan mee?
- Lichtinval boven => ?? Ik zie een groot raam aan ene kant en een dakraam, maar dat lijkt me verre van alle ruimtes die boven zijn af te dekken. Dan zit je toch zeker met een badkamer en/of 1 of meer slaapkamers volledig in het donker?

Los van de lelijkheid, zouden ze voor dergelijke woning al 800K vragen hier aan de pauperkust.

De woning die ik post ligt overigens in de schaduw van een hoger gelegen verkaveling in aanbouw...in het "mondaine" Lombardsijde...

Gezinswoning momenteel opgedeeld in 6 studentenkamers.
Stedenbouwkundig niet in orde hiermee.

Aan huidige verkoopsprijs en huurinkomsten een heel mooi rendement.
Maar woning is stedenbouwkundig niet om te zetten naar een studentenwoning/kamerwoning...

Je koopt dus een huis met bouwovertreding, kan het misschien nog een paar jaar rekken met mooie inkomsten, maar ooit levert dit miserie op.

Los van de lelijkheid, zouden ze voor dergelijke woning al 800K vragen hier aan de pauperkust.

De woning die ik post ligt overigens in de schaduw van een hoger gelegen verkaveling in aanbouw...in het "mondaine" Lombardsijde...
Die woning heeft wel 5.000 EUR huurinkomsten per maand he!
7,50% bruto rendement, wie wilt dat nu niet?

Gezinswoning momenteel opgedeeld in 6 studentenkamers.
Stedenbouwkundig niet in orde hiermee.

Aan huidige verkoopsprijs en huurinkomsten een heel mooi rendement.
Maar woning is stedenbouwkundig niet om te zetten naar een studentenwoning/kamerwoning...

Je koopt dus een huis met bouwovertreding, kan het misschien nog een paar jaar rekken met mooie inkomsten, maar ooit levert dit miserie op.
Maar prijs is ook niet van het niveau dat je dit koopt als investeringsgoed.

Maar als woning zijn er betere alternatieven, alhoewel niet voor die prijs.

Maar prijs is ook niet van het niveau dat je dit koopt als investeringsgoed.

Maar als woning zijn er betere alternatieven, alhoewel niet voor die prijs.
Prijs is inderdaad voorzien op een gezinswoning en niet als investeringsgoed.
De eigenaar zal weten dat de huidige manier van verhuur aan studenten bijna op zijn einde loopt door alle regelgeving die verandert...

Hoe kan je die buitengevel nu mooi vinden? :crazy:
Ik ben hier precies de enige, maar ik vind dat nog goed meevallen qua esthetiek. :unsure:

Ik vind het niet mooi, maar ook niet lelijk.

Doet me wel een beetje denken aan een infrabel hoofdkwartier naast het spoor of zo. :lol:

Link werkt niet, of reeds verkocht? :p

Waarom liggen er kiezelsteentjes op het dak van dat Legohuis?
Dat is een ballastlaag.

Zorgt ervoor dat het dak minder snel gaat wegwaaien. Herinner u het plat dak van een school een tijd terug op het nieuws dat er is afgewaaid.
En zorgt ervoor dat u dak minder aan uv straling wordt blootgesteld.

Ik heb wel meer vragen.
- Interieurfoto's, daar doen we niet meer aan mee?
- Lichtinval boven => ?? Ik zie een groot raam aan ene kant en een dakraam, maar dat lijkt me verre van alle ruimtes die boven zijn af te dekken. Dan zit je toch zeker met een badkamer en/of 1 of meer slaapkamers volledig in het donker?
Nu wel met interieurfotos, vandaar de repost.

Mijn ding niet. Ik jaag mij nu al op in de grote ramen bij mij thuis. Hier hebben ze dat nog eens een paar graden erger gemaakt. Ik moet er echt niet van weten.

Lijkt mij echter op basis van het zicht wel allemaal redelijk duur materiaal. Denk zelfs dat die badkamervloer gespoten is...
Ze hadden eigenlijk beter gezegd waarom ze het verkochten, ik krijg de vibes van een scheiding...

Ja, degelijk en duur kan wel. Maar evengoed steriel en verre van mijn smaak. Die badkamer... En die babykamer dan, precies of ze willen daar een emotieloze robot van maken.

Terug
Bovenaan